با این 8 راه حل ساده برترین همسر جهان شوید

به گزارش مجله مستانه، خبرنگاران : همان طوری که زوج ها برای شروع زندگی مشترک نیاز به یک سری وسایل اولیه دارند تا رفاه آنان تامین گردد، در زمینه رابطه زن و شوهری هم نیاز به آگاهی دارند تا در این فرایند کامیاب شوند. در اینجا 8 راه چاره ساده برترین همسر جهان شوید ارائه می گردد.

با این 8 راه حل ساده برترین همسر جهان شوید

به گزارش به نقل از خبرنگاران، همسر بودن سخت است. احتمالا این جمله را بار ها از زبان افراد متاهل دور و ورتان شنیده اید.

قطعاً هر کدام از ما در زندگی مشترک توقعاتی از همسرمان داریم، توقعاتی که بخشی از آن در رفتار ها خلاصه می گردد. به گفته روانشناسان و مشاوران خانواده به طور کلی هر زن و مردی دوست دارد همسرش با او جور خاصی رفتار کند که لیستی از آن ها را در اینجا برایتان آورده ایم.

1. شادمان باشید

خوشی واگیردار است، ما به سوی خنده جمع می شویم. شادی بالاترین جنبش را در بدن ما ایجاد می نماید، هیچ کس خواستار رابطه ناسالم نیست. شادی جاده خارق العاده ای است و بقیه را مجبور می نمایند که در طول این جاده حرکت نمایند.

2. با همسرتان صادق باشید

آیا می دانید از همسرتان چه می خواهید؟ صادق باشید از چیز هایی که می خواهید و نمی توانید تحمل کنید. شما نمی توانید معشوق خود را بر اساس تصور غلط و دروغ جذب کنید شما باید با خودتان صادق باشید. شما تنها کسی هستید که می دانید چگونه می توانید زندگی کنید.

3. همسرتان را تجسم کنید

ما انسان های ایده آلی داریم که از این فاکتور ها برای جذب همسرشان استفاده می نمایند. برد خیالی درست کنید و در آن گزارشی از همسری که در آینده می خواهید شوید بنویسید. نیت شفافی داشته باشید که به اسم عاشق، همسر و دوست چه چیزی احتیاج است. (چیز هایی که دارید و چیز هایی که در آینده میخواهید)

4. درمان زخم های گذشته باشید

شما نمی توانید ارتباط سالمی داشته باشید وقتی از یک زخم کهنه رنج می برید، شما نمی توانید حرفی از عشق بزنید وقتی از چیزی ناراحت هستید و پر از پشیمانی و رنجید.

5. از زندگی تفریحگاه درست کنید

از توانایی هایتان لذت ببرید و خلاق باشید و تفریح هایتان را برای غنی کردن روحتان بالا ببرید.

6. همسرتان را ببخشید

چرا برای جذب معشوق بخشش حائز اهمیت است؟ در جواب این سوال باید گفت، چون بخشش شما را رها می نماید و باعث جنبش شما و فشار کمتر می گردد، بخشش زندگی را برای عشق درست آماده می نماید.

7. خانه را تمیز کنید

اگر شما معشوق را می خواهید باید همه جنبه ها را در نظر بگیرید. تمیز کردن کشو، اتاق خواب و.. در واقع مرتب کردن کار های دیگری، پاک کردن زندگی چه جمعی و چه روحی.

8. انتظارات را رها کنید

هیچ دو رابطه شبیه به هم نیست، انتظارات بالا در ارتباطات غیر عقلانی است و باعث توقف عشق می گردد. انتظارات خطرناک است و نمی توانید انتظار کمال را داشته باشید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1592

به "با این 8 راه حل ساده برترین همسر جهان شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این 8 راه حل ساده برترین همسر جهان شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید