بهکندان روستای هدف گردشگری استان همدان می گردد

به گزارش مجله مستانه، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رزن و درگزین گفت: روستای بهکندان درگزین قابلیت تبدیل شدن به روستای هدف گردشگری را دارد.

بهکندان روستای هدف گردشگری استان همدان می گردد

بهترین تجربه سفر را به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان، شهروز کهیایی روز سه شنبه 23 اردیبهشت 99 با اشاره به جاذبه و ظرفیت های گردشگری روستای بهکندان گفت: روستای بهکندان واقع در بخش مرکزی درگزین با توجه به جاذبه های طبیعی، قابلیت تبدیل شدن به روستای هدف گردشگری را دارد، به همین دلیل بازدیدی با بخشدار بخش مرکزی و رئیس شورای روستا و دهیار بهکندان انجام شد.

او ضمن تأکید بر مشارکت هر چه بیشتر اهالی روستای بهکندان در توسعه گردشگری و سرمایه گذاری گفت: اداره شهرستان آمادگی دارد برای حمایت از سرمایه گذرانی که قصد سرمایه گذاری در بخش گردشگری در این روستا را داشته باشند، از ظرفیت های مختلف برای تبدیل شدن این روستا به روستای گردشگری حمایت ها و اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رزن و درگزین توضیح داد: در صورت تبدیل شدن روستای بهکندان به عنوان مقصد گردشگری، این روستا می تواند موجب اشتغال زایی و رونق اقتصاد منطقه گردد.

او اضافه نمود: چشم اندازهای طبیعی و وجود چشمه های آب معدنی، قنات دهنه و سد خاکی از جمله پتانسیل های این روستا بوده که باید با همکاری مردم از آن ها به نحو احسن بهره برداری کرد.

استان همدان هم اکنون دارای 21 روستای هدف گردشگری است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 901

به "بهکندان روستای هدف گردشگری استان همدان می گردد" امتیاز دهید

3 کاربر به "بهکندان روستای هدف گردشگری استان همدان می گردد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهکندان روستای هدف گردشگری استان همدان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید