تور مجارستان: بیشتر از رستوران اونیکس بوداپست بدانید

به گزارش مجله مستانه، رستوران اونیکس بوداپست

یکی از برترین شهر های دنیا بوداپست است و می توانید در این شهر رستوران های فوق العاده زیادی را پیدا کنید. یکی از برترین گزینه هایی که پیش روی خود دارید رستوران اونیکس بوداپست است. جایی که می توانید در آن یک وعده غذای خوشمزه میل نموده و از فضای زیبای آن لذت ببرید. اگر علاقه مند هستید بیشتر بدانید ادامه این مطلب را با خبرنگاران از دست ندهید.

تور مجارستان: بیشتر از رستوران اونیکس بوداپست بدانید

با ما سفر کنید و با تور مجارستان از کشور جذاب اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای بوداپست مجارستان را ببینید.

بلیط هواپیما ماهان

معرفی رستوران

این رستوران یکی از معدود ترین رستوران های بوداپست است که دارای Michelin star می باشد. بعلاوه یکی از رستوران هایی است که سیگار کشیدن در آن ممنوع می باشد. از نظر قیمت نیز اگر بخواهیم این رستوران را آنالیز کنیم یک وعده غذای خوب در این رستوران دارای قیمت مناسبی می باشد. بعلاوه توانسته است تا به امروز جوایزی را نیز در سطح دنیای کسب نماید و جزو بهترین های دنیا و مجارستان قرار بگیرد.

طراحی داخلی رستوران اونیکس بوداپست

این رستوران در واقع دارای یک سبک قدیمی مربوط به دوره باراک می باشد که در واقع رمانتیک و زیباست و مناسب برای زوج های جوان می باشد. بعلاوه نه تنها برای زوج ها بلکه رستوران اونیکس بوداپست برای برگزاری یک وعده غذای تجاری و کاری نیز مناسب می باشد. در واقع بخش های قدیمی و تازه در این طراحی به هم گره خورده اند. بعلاوه تلویزیون صفحه تخت نیز بر روی دیوار این رستوران واقع شده است. اگر بخواهیم از نظر افرادی که به این مکان رفته اند طراحی را آنالیز کنیم همگی اتفاق نظر داشته اند که این رستوران دارای یک فضای داخلی لاکچری ست و میزها و جایگاه های این رستوران به خوبی در فاصله ای مناسب و به نحوه درست چیدمان شده اند تا اسباب راحتی میهمانان را فراهم کنند.

در واقع این رستوران دارای دو بخش می باشد که هر بخش آن نیز تقریبا شبیه به هم دیزاین شده است. ویژگی مهم طراحی این رستوران سقف بلند آن به همراه لوستر های مجلل آن می باشد که توانسته است به خوبی از ادای دین به سبک باروک بر بیاید.

غذا ها و منو رستوران اونیکس بوداپست

در منو غذاهای رستوران اونیکس بوداپست شاهد انواع غذاهای مجارستانی فوق العاده خواهید بود که امتحان بیشتر آن ها را به شما پیشنهاد می دهیم. می توانید غذاهای سنتی مجارستانی را با سبک و سیاقی تازه و کمی تغییرات در عناصر سازنده آن سفارش دهید و از طعم بی نظیر آن ها لذت ببرید. در این غذا ها سعی شده است تا از ادویه جات مخصوص این کشور و بعلاوه با توجه به ذائقه بیشتر مردم اروپایی غذاها پخته و سرو شوند. بعلاوه اگر بخواهیم درباره اندازه غذا ها نظر بدهیم می توانید باز هم مراجعه ای به نظر افرادی که به رستوران اونیکس بوداپست رفته اند داشته باشیم که همگی در این مورد نظر خوبی داشتند .

البته بعضی نیز در این میان بوده اند که سهم های مربوط به هر غذا را کم گزارش کرده اند. پس اگر در پی خوردن غذاهایی نظیر یک استیک بزرگ هستید رستوران اونیکس بوداپست مکان مناسبی برای شما نخواهد بود.

چگونه به رستوران اونیکس بوداپست بروید

رستوران اونیکس بوداپست به عنوان یک رستوران لاکچری و سطح بالا در قلب شهر بوداپست قرار گرفته است. این رستوران به خوبی در نزدیکی یکی از معروف ترین هتل های پنج ستاره بوداپست جای گرفته است. بعلاوه می توانید رستوران اونیکس بوداپست را در میدان زیبای Vorosmarty ter پیدا کنید که نزدیک به رود دانوب می باشد. بعلاوه به Chain Bridge نیز نزدیک هستید. در واقع می توانید با رفتن به رستوران اونیکس بوداپست به سادگی بیشتر نقاط دیدنی بوداپست را نیز در فاصله اندکی بازدید کنید.

می توانید برای رسیدن به این رستوران از خط زرد مترو استفاده نمایید و در ایستگاه Vorosmarty ter از قطار پیاده شوید. سپس با تنها پنج دقیقه پیدا روی خواهید رسید. پس لازم نیست نگران سخت پیدا کردن و یا گم شدن در بوداپست باشید.

ساعات کار

این رستوران از سه شنبه تا آدینه همواره از ساعت دوازده تا دو و نیم بعد از ظهر فعالیت می نماید. بعلاوه سه شنبه تا شنبه هر هفته نیز در زمان شام از ساعت شش و سی دقیقه تا یازده شب میزبان شما خواهد بود. البته این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که رستوران اونیکس بوداپست در روز های یکشنبه و دوشنبه تعطیل می باشد. البته تعطیلی های دیگر این رستوران نیز در روز های مهم تابستان می باشد.

جهت بازدید بهترین خدمات خبرنگاران به لینکهای زیر مراجعه نمایید:

  • تور بانکوک
  • تور ترکیه لحظه آخری
منبع: دلتابان
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1750

به "تور مجارستان: بیشتر از رستوران اونیکس بوداپست بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مجارستان: بیشتر از رستوران اونیکس بوداپست بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید