تبلیغات میدانی انتشارات آمازون در ایستگاه های اتوبوس لندن

به گزارش مجله مستانه، به گزارش خبرنگاران به نقل از بوکسلر، انتشارات آمازون اصلی ترین مرجع نویسندگان خودنشر درجهان و واسطه اصلی استعدادهای نویسنده در فضای مجازی اولین تبلیغات میدانی خود را در کشور بریتانیا انجام داده است. تصاویر پوستر اولین تبلیغ آمازون مربوط به میندی کالینگ بازیگر و هنرمند آمریکایی است که نشان می دهد آمازون روی سلبریتی ها حساب ویژه ای باز نموده است.

تبلیغات میدانی انتشارات آمازون در ایستگاه های اتوبوس لندن

جهت دریافت مشاوره خدمات محاسبه هزینه چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

در تبلیغات آمازون روی نویسندگان تازه کار نیز حساب ویژه ای باز شده است و گفته می گردد که صنعت چاپ و نشر کتاب امروزه با واسطه آمازون ساده تر از خوردن یک لیوان آب شده است. امروزه نشر کتاب برای هر کسی که اراده کند در دسترس است. اگر به دنبال کسب درآمدی سریع هستید یا اینکه دوست دارید درآمدی تمام وقت با نوشتن و نشر کتاب داشته باشید کیندل آمازون روشی آسان برای کسب درآمد با نوشتن و نشر کتابهای خودتان است.

آمازون پوسترهای تبلیغاتی خود را از اواسط ماه اکتبر در 100 ایستگاه اتوبوس شهر لندن نصب نموده است که این کمپین در نوع خود کم نظیر است. شعبه کشور انگلیس آمازون ظاهراً به خاطر رکود فروش کتاب ها در دوران قرنطینه سعی می نماید با این روش ها و تبلیغات میدانی رونق را دوباره به بازار افسرده کتاب بریتانیا بازگرداند. کمپین تبلیغاتی مشابهی نیز در شبکه های اجتماعی توسط آمازون راه اندازی شده است.

کریسمس سال گذشته آمازون بریتانیا تبلیغات عجیبی برای فروش کتاب هری پاتر راه انداخته بود که در نوع خود جالب توجه بود. در تبلیغ آمازون برای فروش بیشتر کتاب های مصور هری پاتر آمده بود: دو کتاب هری پاتر بخرید یک کتاب هدیه بگیرید. در تبلیغ آمازون به کاربران و مشتری ها پیشنهاد شده بود که یک جعبه مجموعه کامل کتاب های هری پاتر را خرید نمایند تا بتوانند از خدمات و محصولات بیشتر این سایت استفاده نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1162

به "تبلیغات میدانی انتشارات آمازون در ایستگاه های اتوبوس لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغات میدانی انتشارات آمازون در ایستگاه های اتوبوس لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید