تصاویر کمیاب ورزشی از استاد شجریان

به گزارش مجله مستانه، این تصویری استثنایی از محمدرضا شجریان در دوران جوانی است.

تصاویر کمیاب ورزشی از استاد شجریان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش ورزش سه، صفحه فدراسیون تاریخ فوتبال ایران که عموما تصاویری قدیمی را از ورزشکاران ایران منتشر می نماید، دقایقی پیش یک تصویر کمیاب از محمدرضا شجریان را در کانال خود منتشر کرد.

تصویر احتمالا مربوط به یک مسابقه آموزشگاهی است که محمدرضا شجریان با پرشی بلند، توپ را از دستان مدافعی که روی تور مزاحم اوست، رد نموده است.

این یکی از عکس های شادروان شجریان در دوره جوانی است و تصاویر دیگری از او نیز موجود است که نشان میدهد او در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می نموده است و حتی در رشته دو و میدانی و به عنوان قهرمان پرش سه گام در سال 1346 در رقابت های آموزشگاهی مشهد مدال طلا گرفته است.

از شجریان همچنین خاطراتی فوتبالی نیز داریم که به حضور او در استادیوم در بازی پرسپولیس - بایرن مونیخ و همچنین بازی ایران - آلمان در زمان مربیگری برانکو ایوانکوویچ و در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2006 برمی شود.

منبع: فرارو
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1121

به "تصاویر کمیاب ورزشی از استاد شجریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر کمیاب ورزشی از استاد شجریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید