تلویزیون جدید شیائومی راهی بازار شد

به گزارش مجله مستانه، شیائومی در سال 2020 رقابت سنگینی با اپل و هواوی در بازار موبایل دارد؛ اما در حوزه های دیگر مانند گجت های پوشیدنی و سایر تجهیزات خانگی مانند تلویزیون هم فعالیت می نماید. این شرکت به تازگی یک مدل تلویزیون 4K معرفی نموده است که فعلا در کشور چین راهی بازار می گردد.

تلویزیون جدید شیائومی راهی بازار شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از زومیت، این تلویزیون یکی از محصولات پرچم دار شیائومی به نام می کیولد (Mi QLED) است که در اندازه 55 اینچ راهی بازار شد. ظاهر این تلویزیون می تواند نظر شما را به سمت خود جلب کند؛ صفحه نمایش آن حاشیه های بسیار باریکی در قسمت بالا و پایین دارد و به ادعای شیائومی، 96 درصد جلوی تلویزیون را به خود اختصاص داده است. فریم تلویزیون از بافت های جالبی تشکیل شده و حکاکی های مختلفی با لیزر روی آن صورت گرفته است. جنس بدنه پشتی این تلویزیون کربن است.

شیائومی می QLED با فناوری Quantom dot Technology ساخته شده است و 95 درصد رنگ های DCPI-3 را نشان می دهد. این تلویزیون از فرمت های مختلف HDR از جمله Dolby Vision، HDR 10 و HLG پشتیبانی می نماید و برای بازی کردن از تکنولوژی Low Latency بهره می برد.

برای استفاده از این تلویزیون نیازی به بلندگوی خارجی نخواهید داشت. این محصول شش بلندگو دارد که شامل شش درایور و دو توییتر می گردد. بلندگوها از تکنولوژی Dolby Audio و DTS-HD پشتیبانی می نمایند.

تلویزیون شیائومی سه پورت HDMI 2.1، دو پورت USB و خروجی لیزری دارد و می توانید آن را با جک 3.5 میلی تری خروجی صدا سفارش بدهید. این تلویزیون پورت شبکه دارد و از وای-فای 5 و بلوتوث 5 پشتیبانی می نماید.

این تلویزیون با اندروید تی وی 10 راهی بازار شده است. شیائومی برای محصول جدید خود از تراشه مدیاتک 9611 استفاده نموده است و دو گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی روی این محصول دیده می گردد. شیائومی می QLED به همراه کنترل از راه دور می ریموت (مجهز به دکمه می کویک اسمارت) عرضه می گردد.

شیائومی این تلویزیون بسیار هیجان انگیز را با قیمت نزدیک به 747 دلار راهی بازار می نماید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1287

به "تلویزیون جدید شیائومی راهی بازار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلویزیون جدید شیائومی راهی بازار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید