تماس کی روش با فدراسیون آفریقای جنوبی، می خواهم سرمربی شوم!

به گزارش مجله مستانه، به گزارش خبرنگاران، سایت خبری timeslive در خبری جنجالی خاطرنشان کرد سرمربی بعدی تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی کارلوس کی روش یا فیلیپ تروسیه خواهند بود.

تماس کی روش با فدراسیون آفریقای جنوبی، می خواهم سرمربی شوم!

با تور آفریقای جنوبی ارزان یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

این رسانه به نقل از یک منبع بسیار معتبر مدعی شد گزینه اصلی راهنمایی آفریقای جنوبی پیتسو موسیمان است اما کی روش و تروسیه هم وارد معادله شده اند.

timeslive نوشت: منبع داخلی گفت که هر دو مربی (کی روش و تروسیه) با فدراسیون آفریقای جنوبی تماس گرفته و گفته اند که این کار را می خواهند. واضح است. آنها سرمربیگری آفریقای جنوبی را می خواهند و بازیکنان برایشان احترام قائل خواهند بود.

فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی بعد از اخراج مولفی از راهنمایی تیم ملی این کشور، به دنبال سرمربی جدید است.

منبع خبری این سایت می گوید کمیته فنی فدراسیون آفریقای جنوبی هفته گذشته تشکیل جلسه داد تا موسیمان را متقاعد به بازگشت نمایند. گروهی که وظیفه پیدا کردن سرمربی جدید آفریقا را بر عهده دارند به کمیته اجرایی فدراسیون این کشور پیشنهاد می نمایند موسیمان باید به این تیم بازگردد: ما احتیاج به کسی داریم که فوتبال آفریقای جنوبی و بازیکنانمان را درک کند. تروسیه و کی روش هم گزینه های مناسبی هستند. پیتسو گزینه اصلی است ولی مطمئن نیستم که پیشنهادمان را قبول کند. در این صورت مذاکره با کی روش و تروسیه را شدیدتر دنبال می کنیم.

به گزارش خبرنگاران، کارلوس کی روش که سابقه سرمربیگری در تیم های ملی فوتبال پرتغال و تیم رئال مادرید اسپانیا را دارد، هشت سال به عنوان سرمربی در تیم ملی ایران کار کرد و سپس به کلمبیا رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1437

به "تماس کی روش با فدراسیون آفریقای جنوبی، می خواهم سرمربی شوم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماس کی روش با فدراسیون آفریقای جنوبی، می خواهم سرمربی شوم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید