توافق دانشگاه آزاد با المپیکی های کاراته، به دنبال هفتمین قهرمانی

به گزارش مجله مستانه، به گزارش خبرنگاران، با وجود آنکه فدراسیون کاراته تا به امروز برنامه ای برای برگزاری فصل جدید رقابتهای سوپر لیگ اعلام نکرده، اما دانشگاه آزاد برنامه های خود را برای حضور در این رقابتها شروع کرد و در اولین گام به بهمن عسگری، سجاد گنج زاده و ذبیح الله پورشیب کاراته کاهای المپیکی به توافق رسید.

توافق دانشگاه آزاد با المپیکی های کاراته، به دنبال هفتمین قهرمانی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

احمد صافی سرمربی این تیم در این خصوص به خبرنگاران گفت: با حمایت های خوب دکتر لشگری که فردی متخصص و مطلع در ورزش کشور و خصوصاً ورزش دانشگاهی و به خصوص رشته کاراته هست، مجوزهای لازم برای حضور در لیگ 99 را کسب کردیم.

وی اضافه کرد: علاوه بر این سه ملی پوش بر جسته دنیا، تیم کاتای سال قبل نیز حضورشان در دانشگاه قطعی شد. مهدی خدابخشی از دیگر ملی پوشان با آتیه نیز در تیم ما مبارزه خواهد نمود. ضمن اینکه به احتمال فراوان مهدی سلطانی سرگروه سابق تیم ملی در کادر فنی ایفای نقش می نمایند.

صافی در خصوص تیم کاتا هم گفت: ما پیروز شدیم همان ترکیب سال قبل را در بخش کاتا حفظ کنیم. بر همین اساس هم ابوالفضل شهر جردی، علی زند و میلاد فرازمهر همچنان کاتاروهای ما خواهند بود و امیدوارم بتوانیم امتیازات این بخش را که خیلی مهم است در مسابقات رودروی با رقبا بدست آوریم.

سرمربی دانشگاه آزاد در سرانجام گفت: این تیم در رقابتهای لیگ پیروز به کسب شش عنوان قهرمانی شده و در همه موارد هم افتخار کسب این عناوین با ارزش را داشته ام و با توجه به اینکه زمزمه حضور تیم های سرخابی در لیگ شنیده می گردد، لازم بود که از هم اکنون تیم قدرتمندی را برای کسب هفتمین عنوان آماده کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1052

به "توافق دانشگاه آزاد با المپیکی های کاراته، به دنبال هفتمین قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق دانشگاه آزاد با المپیکی های کاراته، به دنبال هفتمین قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید