تاتنهام سد کین برای کسب جام ، با این قیمت نمی فروشم

به گزارش مجله مستانه، مدیران تاتنهام دومین پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذب هری کین، را رد کردند.

تاتنهام سد کین برای کسب جام ، با این قیمت نمی فروشم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بایرن مونیخ که عادت به مهاجم تمام کننده دارد با از دست دادن لواندوفسکی همچنان نتوانسته جایگزین مناسبی برای این ماشین گلزنی پیدا کند. باواریها مصمم هستند که هری کین را برای تقویت خط حمله تیمشان در این پنجره جابجایی تابستانی به خدمت بگیرند.

توماس توخل سرمربی قرمزها علاقه زیادی به همکاری با کاپیتان تیم ملی انگلیس دارد و از مدیران بایرن خواسته که هرطور شده با تاتنهام برای انتقال او به آلیانز آرنا به توافق برسند.

این بازیکن شخصا مایل است که تاتنهام را در همین تابستان ترک کند و راهی بایرن گردد تا بتواند تجربه جدیدی در فوتبالش به دست آورد و بعلاوه به چندین سال کوشش ناموفق برای کسب جام انتها دهد.

گفته می گردد که توخل شخصا با او مذاکره نموده و توانسته این مهاجم را برای حضور در بایرن متقاعد کند. سرمربی بایرن حتی صحبتی با خانواده این بازیکن داشته و خیال آنها را از بابت شرایط زندگی و تحصیل بچه ها شان راحت نموده است.

همین باعث شده که این بازیکن به صورت جدی مشتاق پیوستن به بایرن باشد و حتی این موضوع را رسما به مدیران تاتنهام اعلام کند که دیگر قصد ادامه حضور در این تیم را ندارد و خواستار جدایی است.

حالا دیلی میل خبر داده که پیشنهاد دوم بایرن برای جذب کین هم از سوی مدیران تاتنهام رد شده است. این پیشنهاد به ارزش 80 میلیون یورو با بند پاداش بود اما تاتنهام حاضر نیست ستاره تیمش را حتی با این قیمت بفروشد. تصمیمی که باعث ناراحتی کین خواهد شد.

پیش از این دنیل لوی، مدیر این باشگاه، تاکید نموده بود که کمترین قیمت مدنظرش برای فروش کین نزدیک به 100 میلیون یورو است. با توجه به این که قرارداد این بازیکن در تابستان سال آینده به انتها خواهد رسید، شاید پرداخت این مبلغ از سوی بایرن بعید به نظر برسد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 تیر 1402 بروزرسانی: 19 تیر 1402 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 2145

به "تاتنهام سد کین برای کسب جام ، با این قیمت نمی فروشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاتنهام سد کین برای کسب جام ، با این قیمت نمی فروشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید