توییتر هک شدن حساب نماینده کنگره را رد کرد

به گزارش مجله مستانه، توییتر خاطرنشان کرد هیچ نشانه ای وجود ندارد که ثابت کند، حساب کاربری ماکسین واترز نماینده کنگره هک شده باشد و تمامی ادعاها در این زمینه را تکذیب کرد.

توییتر هک شدن حساب نماینده کنگره را رد کرد

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از رویترز، اولین بار این شایعه وقتی قوت گرفت که توئیتی از این حساب کاربری تایید شده ارسال شد که در آن ادعا شده بود این حساب متعلق به نماینده دموکرات استان کالیفرنیا هک شده است.

در پیغام جنجالی مذکور تصریح شده بود: من هک شده ام و حساب توییتر من پاک شده است. من می دانم چه کسی این کار را انجام داده. من به این موضوع رسیدگی می کنم.

ارسال این پیغام با تمسخر کاربران توئیتر روبرو شد که متحیر بودند چگونه یک حساب کاربری تایید شده در این شبکه اجتماعی پیغام هک شدن خود را ارسال نموده است و در پی کشف واقعیت ماجرا بودند.

سخنگوی توییتر از اظهارنظر در خصوص محتوای پیغام این نماینده خودداری کرد، ولی اضافه نمود ما در قالب یک رویه استاندارد با دفتر این نماینده کنگره تماس گرفته ایم و در حال همکاری با آنها هستیم تا تضمین گردد حساب کاربری وی ایمن است. در این شرایط ما هیچ نشانه ای از هک شدن حساب یادشده در دست نداریم. خانم واترز که رئیس کمیته خدمات اقتصادی کنگره آمریکاست هم هنوز واکنشی به این رویدادها نشان نداده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1717

به "توییتر هک شدن حساب نماینده کنگره را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییتر هک شدن حساب نماینده کنگره را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید