جدیدترین اخبار کرونا از اروپا، اولین مرگ کرونایی در سوئیس تا افراد مبتلای بین 2 تا 91 سال در آلمان

به گزارش مجله مستانه، کرونا در اروپا همچنان گسترش یافته و اولین موارد ابتلا در کشورهای بوسنی و مجارستان و اولین مورد مرگ در اثر ابتلا به این ویروس در سوئیس گزارش شده است.

جدیدترین اخبار کرونا از اروپا، اولین مرگ کرونایی در سوئیس تا افراد مبتلای بین 2 تا 91 سال در آلمان

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در کشورهای اروپایی همچنان در حال افزایش است.

کشور سوئیس اولین مورد مرگ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا را گزارش داده است. فرد فوت شده یک مرد 75 ساله بوده است. تا به حال 58 نفر در سوئیس به این ویروس مبتلا شده اند. اولین مورد ابتلا به این ویروس هفته گذشته تایید شد.

در این شرایط انستیتو رابرت کوخ آلمان درباره سهل انگاری در مهار این ویروس هشدار داده و رئیس این انستیتو در آلمان در یک سخنرانی گفته است که استراتژی مهار این ویروس باید همچنان در پیش گرفته گردد.

افزایش مبتلایان به کرونا در آلمان به 349 نفر

این انستیتو از تایید 349 مورد مبتلا به این ویروس در آلمان خبر داده که بخش اعظم آن ها در اثر ارتباط با فرد مبتلا در کشور و بخش کمی از آن ها در ارتباط با مبتلایان خارجی در ایتالیا (64 نفر) و ایران (14 نفر) به این بیماری مبتلا شده اند. افراد مبتلا در آلمان بین 2 تا 91 سال سن دارند. بیشترین آمار مبتلایان در ایالت نوردراین-وست فالن گزارش شده است.

در این میان پیتر آلتمایر، وزیر اقتصاد آلمان درباره عواقب شیوع ویروس کرونا در آلمان هشدار داده و گفته است: هر چقدر این شرایط مدت طولانی تری ادامه یابد به همان میزان کم تر می توان از عواقب آن جلوگیری کرد.

وی در گفتگویی با ویرتشافتز ووخه اظهار داشته است که این، طرف تاریک جهانی شدن است و این بیماری همه گیر تاثیراتی بر اقتصاد جهانی خواهد داشت.

در شمال هسن هم اولین مورد ویروس کرونا گزارش شده است.

این ویروس همچنان در بین کارکنان شرکت ها در آلمان شیوع پیدا نموده و آن ها را به قرنطینه فرستاده و شرکت ها را به تعطیلی می کشاند.

کرونا به بوسنی و مجارستان هم رسید

همچنین رسانه های موثق از ابتلای اولین فرد مبتلا به ویروس کرونا در بوسنی خبر می دهند.

اولین موارد ابتلا به ویروس کرونا در مجارستان هم تایید شده است که تا به حال 9 نفر بوده اند.

موارد ابتلا به ویروس کرونا در اتریش هم به 37 نفر افزایش پیدا نموده است.

نهادهای بهداشت و سلامت در یونان هم از ابتلای دهمین شهروند این کشور به ویروس کرونا خبر می دهند. در سه شهر غرب این کشور بر اثر شیوع ویروس کرونا مدارس تعطیل شده و تجمعات عمومی ممنوع اعلام شده است.

ایتالیا هم برای مقابله با تاثیرات مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا یاری های مالی برای این منظور را به 5 میلیارد یوو افزایش داده است.

در برلین هم به زبان های مختلف درباره شیوع ویروس کرونا به پناهندگان هشدار داده شده و اطلاعات لازم در اختیار آن ها قرار می گیرد.

زندان ها در ایالت نوردراین-وست فالن آلمان هم خود را برای شیوع ویروس کرونا آماده می نمایند.

خطر رکود مالی ناشی از شیوع کرونا در آلمان

در این میان صنعت آلمان هم به دلیل عواقب گسترده مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا خطر رکود را به شدت افزایش داده است. در گزارش جدید مربوط به سه ماهه دوم امسال میلادی از طرف اتحادیه فدرال صنایع آلمان (BDI) آمده است که رشد مالی در معرض خطر توقف کامل قرار گرفته است.

اتحادیه فدرال صنایع آلمان از دولت آلمان خواسته که کاری کند.

اتحادیه سراسری صنایع آلمان اعلام نموده است که هرگاه شرایط مالی در سه ماهه دوم امسال در کشورهایی که با شیوع این بیماری روبه رو هستند، به حالت عادی باز نگردد، خطر رکود مالی آلمان را تهدید می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 716

به "جدیدترین اخبار کرونا از اروپا، اولین مرگ کرونایی در سوئیس تا افراد مبتلای بین 2 تا 91 سال در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین اخبار کرونا از اروپا، اولین مرگ کرونایی در سوئیس تا افراد مبتلای بین 2 تا 91 سال در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید