جشنواره انار فرصتی برای معرفی شهر درجزین است

به گزارش مجله مستانه، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: جشنواره انار فرصت مناسبی برای معرفی جاذبه های گردشگری شهر درجزین است.

جشنواره انار فرصتی برای معرفی شهر درجزین است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، مهدی جمال، در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر درجزین، گفت: رویدادمحوری یکی از بهترین راهکارها برای معرفی استان سمنان است.

او با اشاره به اینکه این جشنواره از دهم تا دوازدهم آبان ماه سال جاری برگزار می گردد، گفت: این جشنواره با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری شهر درجزین، افزایش شادابی و نشاط در مردم و معرفی انار به عنوان یکی از محصولات مهم این منطقه برگزار می گردد.

او با اشاره به برگزاری جشنواره ملی ایل سنگسر در آبان ماه سال جاری و در استان سمنان، اضافه کرد: این جشنواره نیز فرصت مناسبی برای معرفی جشنواره سنگسر است.

شهردار درجزین نیز در این دیدار با تأکید بر اینکه رونق گردشگری احتیاج به برنامه ریزی دارد گفت: تا کنون برای برنامه ریزی هر چه بهتر جشنواره انار، جلسات مشترک با ادارات مختلف برگزار شده است.

سید محمد شاهمیری اضافه کرد: دبیرخانه جشنواره در شهرداری تشکیل شده و در هفته آینده با حضور مسئولین افتتاح می گردد.

وی گفت: این جشنواره با موضوع اقوام در بخش های غذا و موسیقی و با برپایی نمایشگاه صنایع دستی، اجرای بازی های بومی و محلی و به نمایش گذاشتن محصول انار درجزین اجرا می گردد.

شهر درجزین از شهرهای شهرستان مهدیشهر است. این شهر در فاصله 5 کیلومتری شمال سمنان و 10 کیلومتری جنوب شهر مهدیشهر قرار گرفته است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 296

به "جشنواره انار فرصتی برای معرفی شهر درجزین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره انار فرصتی برای معرفی شهر درجزین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید