جمهوری آذربایجان از ادامه درگیری در چند محور خبر داد

به گزارش مجله مستانه، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان در باره ادامه درگیری ها میان نیرو های این کشور و ارمنستان در چند محور مختلف در منطقه مورد مناقشه قره باغ خبر داد.

جمهوری آذربایجان از ادامه درگیری در چند محور خبر داد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت دفاع جمهوری آذبایجان دیروز و بامداد امروز درگیری ها در محور های آقدره - آقدام ، فضولی - هادروت -جبرایل و قوبادلی - زنگیلان میان نیرو های این کشور و ارمنستان ادامه داشته است.

بنابر این گزارش، نیرو های ارمنستان مواضع واحد های ارتش جمهوری آذربایجان را با توپخانه و دیگر سلاح های سنگین مورد هدف قرار داده، ولی بر اثر اقدام متقابل نیرو های جمهوری آذربایجان، آن ها متحمل تلفاتی شدند.

این گزارش با اشاره به کنترل نیرو های جمهوری آذربایجان بر شرایط عملیاتی در کل خط مقدم جبهه، در مورد عقب نشینی نیرو های ارمنی در چند محور منطقه مورد مناقشه قره باغ خبر داد.

درگیری های نظامی میان نیرو های نظامی جمهوری آذربایجان و ارمنستان 24 روز است که ادامه دارد و با وجود این که طرفین در این مدت دو بار در باره آتش بس توافق کردند، ولی عملیات نظامی در منطقه مورد مناقشه قره باغ همچنان ادامه دارد.

جمهوری آذربایجان اعلام کرده که در جریان این درگیری ها توانسته کنترل بر برخی مناطق در قره باغ که 27 سال پیش از سوی نیرو های ارمنی اشغال شده بود، برقرار کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1142

به "جمهوری آذربایجان از ادامه درگیری در چند محور خبر داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمهوری آذربایجان از ادامه درگیری در چند محور خبر داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید