جهادگران گیلانی برای دانش آموزان نیازمند فیلم آموزشی ارائه می نمایند

به گزارش مجله مستانه، مسئول گروه جهادی دستان دانشگاه گیلان گفت: با یاری دانشجویان دانشگاه برای پایه های دهم و یازدهم فیلم های آموزشی تهیه شد که مراحل اول این فیلم ها تا 30 شهریور ارائه می گردد.

جهادگران گیلانی برای دانش آموزان نیازمند فیلم آموزشی ارائه می نمایند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

علی شعبان نژاد، مسئول گروه جهادی دستان دانشگاه گیلان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: در زمان اوج کرونا با تعطیلی مدارس گروه جهادی دستان در حوزه آموزش کلاس های آنلاین برگزار کرد.

بیشتربخوانید:

  • جهادگران گیلانی 20 بسته غذایی بین نیازمندان توزیع کردند
  • برگزاری کلاس های مجازی برای دانش آموزان به همت دانشجویان گیلانی
  • جهادگران دانشگاه گیلان به دانش آموزان مناطق محروم آموزش می دهند

شعبان نژاد مطرح نمود: متاسفانه در بعضی مناطق دانش آموزان گوشی اندروید و یا اینترنتی ندارند تا بتوانند از نرم افزا های آموزشی استفاده نمایند.

مسئول گروه جهادی دستان دانشگاه گیلان توضیح داد: در این راستا، ابتدا طرحی برای وصل شدن دانش آموزان به شبکه ملی آموزش به صورت آفلاین و آنلاین طراحی شد که در حال حاضر این طرح از سوی نماینده رشت در کمیسیون آموزش در حال آنالیز است که بعد از تایید این طرح به آموزش و پرورش ارائه می گردد.

وی گفت: با یاری دانشجویان دانشگاه برای پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم فیلم های آموزشی تهیه شد که مراحل اول این فیلم ها تا 30 شهریور ارائه می گردد.

شعبان نژاد در پایان اعلام کرد: اگر کسی در هر نقطه از ایران دانش آموز بی بضاعتی را می شناسد به وسیله شماره 09300620320 و یا آیدی @Ali-shabannzhad به ما معرفی کند تا لوح های آموزشی در اختیار آنان قرار دهیم و یا کلاس های مجازی برای آنان برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1088

به "جهادگران گیلانی برای دانش آموزان نیازمند فیلم آموزشی ارائه می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهادگران گیلانی برای دانش آموزان نیازمند فیلم آموزشی ارائه می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید