جهانبخش: درس بزرگی از دیدار با عمان گرفتیم، فشار زیادی روی من بود

به گزارش مجله مستانه، زننده گل نخست تیم ملی فوتبال ایران به عمان می گوید هم تیمی هایش درس بزرگی از بازی با این تیم گرفتند.

جهانبخش: درس بزرگی از دیدار با عمان گرفتیم، فشار زیادی روی من بود

به گزارش خبرنگاران، علیرضا جهانبخش بعد از پیروزی تیم ملی ایران مقابل عمان و صعود به مرحلعه یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا اظهار کرد: برای برد به میدان رفتیم. می دانستیم عمان تیم خوبی است و با تمام قوا به میدان می آید و چیزی برای از دست دادن ندارد. مهار پنالتی بازیکن عمان توسط علیرضا بیرانوند ما را به بازی برگرداند. بعد از آن هوشیارتر بازی کردیم و بعد از گل نخست، اعتماد به نفس پیدا کردیم.

هافبک تیم ملی ایران تاکید نمود: می توانستیم گلهای بیشتری بزنیم. این دیدار درس بزرگی به ما می دهد که از بازی بعد محکم تر بازی کنیم.

او درباره بازی با چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا گفت: بعضی فکر می کردند مقابل عمان کار راحتی خواهیم داشت اما اینطور نبود. می دانیم بازی با چین سخت تر است. آن ها برای برد می آیند. الان زمانی برای خوشحالی نیست. از فردا به چین فکر می کنیم. ان شاء الله با تمام قوا در این بازی شرکت کنیم.

جهانبخش در انتها اضافه کرد: به مردم عزیزمان تبریک می گویم. جا دارد از همه پزشکان تشکر کنم که شب و روز کوشش کردند که من به این بازی ها برسم.

جهانبخش درباره گلزنی در دیدار با عمان گفت: بعد از دو ماه و نیم دوری توانستم بازی کنم و گل بزنم. می دانستیم بازی سختی خواهیم داشت. اول بازی هوشیار نبودیم ولی مهار پنالتی عمان توسط بیرانوند موجب شد حواسمان را جمع کنیم و بهتر بازی کنیم.

او با بیان اینکه کل تیم بهترین بازیکنان زمین بودند، اضافه کرد: به نظرم بیرانوند و دژاگه خوب بودند. من هم توانستم به تیم یاری کنم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به اینکه فکر می نماید تا انتها جام بتواند در کنار تیم ملی قرار بگیرد و مصدومیت به سراغش نیاید، گفت: نمی توان فوتبال را پیش بینی کرد ولی قطعا این مدت فشار زیادی روی من بود. سال گذشته فصل طولانی مدتی را سپری کردم. حضور در جام جهانی و رفتن به لیگ پرفشار انگلیس و مصدومیت باعث فشار روحی و روانی سنگینی را تحمل کنم. در این مدت خیلی کوشش کردم و کادر پزشکی تیم ملی به من یاری کردند که هر چه زودتر برگردم و به تیم ملی یاری کنم.

خبرنگار: مرتضی یعقوبی

دبیر: علی غفار

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 51

به "جهانبخش: درس بزرگی از دیدار با عمان گرفتیم، فشار زیادی روی من بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانبخش: درس بزرگی از دیدار با عمان گرفتیم، فشار زیادی روی من بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید