حسینی: بعید است بازیکنی در نیم فصل به تیم ما اضافه گردد، امیدوارم تمام داوران کم اشتباه باشند

به گزارش مجله مستانه، سرمربی تیم فوتبال پیکان احتمال اضافه شدن بازیکنی نو به ترکیب این تیم در نیم فصل را رد کرد.

حسینی: بعید است بازیکنی در نیم فصل به تیم ما اضافه گردد، امیدوارم تمام داوران کم اشتباه باشند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سیدمجتبی حسینی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل آلومینیوم اراک گفت: با شرایط نزدیکی که پیکان و آلومینیوم در جدول دارند، بازی بسیار سختی خواهد بود و دو تیم به امتیازات کامل بازی احتیاج دارند. امیدوارم فردا (شنبه) روز ما باشد، بازیکنان ما بازی خوبی ارائه نمایند و اگر حق مان بود، نتیجه خوب بازی را به دست بیاوریم.

وی با بیان اینکه پیکان و آلومینیوم احتیاج مبرمی به سه امتیاز این مسابقه دارند، توضیح داد: آلومینیوم تیمی درست و حسابی شده است و چفت و بست دارد. این تیم در دفاع تیمی و کار هجومی تیمی منظم و خوب است و بازیکنان آلومینیوم می دانند در زمین چه می نمایند. این آلومینیوم برترین تیمی بوده که اراک در چند سال اخیر داشته است. بازی کردن مقابل آلومینیوم سخت خواهد بود و کوشش کردیم شناخت خوبی نسبت به این تیم داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص انتخاب روح الله شریفی به عنوان داور بازی فردا خاطر نشان کرد: امیدوارم همه داوران روز خوبی داشته باشند، از پس این کار سخت بربیایند و کم اشتباه باشند. داور یکی از ارکان اصلی مسابقه است و می تواند نقش مهمی در برگزاری بهتر مسابقه داشته باشد.

حسینی در این خصوص که بیشتر امتیازات خودروسازان خارج از خانه به دست آمده است، گفت: ما استادیوم اختصاصی نداریم و زمین اجاره ای داریم. به همین دلیل فرقی نمی نماید بازی ها در خانه یا خارج از خانه پیکان برگزار گردد. با این حال تیم ما نشان داده است در زمین باکیفیت، فوتبال خیلی بهتری بازی می نماید.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرنگاران مبنی بر احتمال تقویت پیکان در نقل وانتقالات نیم فصل اعلام کرد: فکر نکنم چنین اتفاقی بیفتد. در نیم فصل نمی توانیم بازیکنی را که به ما یاری کند، پیدا کنیم و بعید می دانم بازیکنی به ما اضافه گردد؛ مگر اینکه مورد خاصی پیش بیاید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1835

به "حسینی: بعید است بازیکنی در نیم فصل به تیم ما اضافه گردد، امیدوارم تمام داوران کم اشتباه باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: بعید است بازیکنی در نیم فصل به تیم ما اضافه گردد، امیدوارم تمام داوران کم اشتباه باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید