بدشانسی دو ماهه تراکتور و بمبی که امروز از دست استقلال پرید ، سرخپوشان فقط یک سهمیه دیگر دارند

به گزارش مجله مستانه، امیرحسین حسین زاده تنها به علت دو ماه اختلاف با تاریخ مورد نظر فدراسیون برای سهمیه امید، در فهرست بزرگسال قرار خواهد داشت.

بدشانسی دو ماهه تراکتور و بمبی که امروز از دست استقلال پرید ، سرخپوشان فقط یک سهمیه دیگر دارند

به گزارش خبرنگاران، باشگاه تراکتور دقایقی پیش انتقال امیرحسین حسین زاده را که از 24 ساعت پیش کلید خورده بود، رسمی کرد تا آخرین سهمیه خارجی خود را به این لژیونر شاغل در ژوپیر لیگ بلژیک اختصاص بدهد.

حسین زاده که به عنوان جوان خوش آتیه از سوی باشگاه تراکتور معرفی گردیده، در ترکیب تیم استقلال به فوتبال ایران معرفی گردید و خیلی زود توانست راه انتقال به فوتبال اروپا را پیدا کند اما حالا در 23 سالگی به لیگ برتر خلیج فارس بازگشته است.

نکته مهم درباره حسین زاده این است که او متولد مهرماه 1379 است و به همین علت بسیاری تصور می نمایند که به عنوان سهمیه زیر 23 سال در فهرست این فصل تراکتور قرار خواهد داشت اما مقررات فدراسیون فوتبال نشان می دهد این خبر درست نیست.

با توجه به اینکه مبدا سهمیه زیر 23 سال این فصل 11 دی ماه 1379 به بعد عنوان شده، بنابراین امیرحسین حسین زاده به علت تنها دو ماه کسری نمی تواند در فهرست امیدهای تراکتور قرار بگیرد.

با توجه به جدایی حامد پاکدل و علی شجاعی، حالا خرید نو تراکتوری ها هجدهمین بازیکن بزرگسالان این تیم خواهد بود و سرخپوشان تبریزی فرصت برای جذب یک بازیکن دیگر هم خواهند داشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 مرداد 1402 بروزرسانی: 3 مرداد 1402 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 2150

به "بدشانسی دو ماهه تراکتور و بمبی که امروز از دست استقلال پرید ، سرخپوشان فقط یک سهمیه دیگر دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدشانسی دو ماهه تراکتور و بمبی که امروز از دست استقلال پرید ، سرخپوشان فقط یک سهمیه دیگر دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید