خبرنگاران استاندار آذربایجان غربی 11 طرح عمرانی و خدماتی در سردشت را افتتاح کرد

به گزارش مجله مستانه، مهاباد- خبرنگاران- در ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور استاندار آذربایجان غربی 11 طرح عمرانی، اشتغالزایی و خدماتی در سردشت با هزینه 461 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

خبرنگاران استاندار آذربایجان غربی 11 طرح عمرانی و خدماتی در سردشت را افتتاح کرد

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

فرماندار سردشت روز آدینه در آیین بهره برداری از این طرح ها به خبرنگار خبرنگاران گفت: گازرسانی به پنج روستای بخش وزینه شامل روستاهای خلیسان، جبرند، بیشاسب، شیوه صل و حلوه با 13 هزار و 190 متر لوله گذاری و بهره مندی 226 خانوار با هزینه 42 میلیارد ریال از جمله این طرح های افتتاحی بود.

اقصی نخشی پور افزود: یک کارخانه فراوری کشمش با ظرفیت هزار تن در سال و سرمایه گذاری بخش خصوصی با هزینه 80 میلیارد ریال و اشتغالزایی 26 نفر، یک سالن ورزشی چند منظوره روستایی به مساحت سه هزار متر مربع و زیربنای 850 متر مربع با هزینه 18 میلیارد و 500 میلیون ریال و مجتمع تفریحی و گردشگری و سالن کنفرانس و همایش ها به مساحت 13 هزار متر مربع و زیربنای 3 هزار و 270 متر مربع و با اشتغالزایی 40 نفر با هزینه بخش خصوصی و هزینه 150 میلیارد ریال به همین مناسبت به بهره برداری رسید.

وی افزود: یک کارگاه عظیم فراوری دفتر مدارس با دریافت تسهیلات 10 میلیارد ریال از صندوق کارآفرینی امید و آورده شخصی 25 میلیارد ریال در مجموع با اعتبار کلی 35 میلیارد ریال و اشتغالزایی هفت نفر نیز به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

نخشی پور ادامه داد: همچنین امروز فاز نخست کمربندی غربی شهر سردشت به طول چهار کیلومتر با هزینه 23 میلیارد ریال و خیابان خروجی دوم شهر سردشت به طول 5.3 کیلومتر و هزینه 63 میلیارد ریال نیز به بهره برداری رسیدند.

وی افزود: به همین مناسبت کلنگ پارک صخره ای سردشت به مساحت 2 هکتار با اعتبار 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات ستاد بازآفرینی شهری و یک خیابان به طول 500 متر و اعتبار 30 میلیارد ریال نیز به زمین زده شد.

شهرستان سردشت با جمعیت 120 هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و دارای سه بخش ربط، وزینه و مرکزی با 6 دهستان و 270 روستا است.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1352

به "خبرنگاران استاندار آذربایجان غربی 11 طرح عمرانی و خدماتی در سردشت را افتتاح کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار آذربایجان غربی 11 طرح عمرانی و خدماتی در سردشت را افتتاح کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید