خبرنگاران بازیابی حلقه های مفقوده تلویزیون

به گزارش مجله مستانه، تهران- خبرنگاران- در روزهایی که تلویزیون دست به دامن چهره های آشنای سینما شده تا مخاطب جلب کند اینکه سریالی روی آنتن رود که با حداکثر تکیه بر نابازیگران و چهره های ناشناخته، به داستان گویی بپردازد اسباب امیدواری است.

خبرنگاران بازیابی حلقه های مفقوده تلویزیون

نون.خ2 درادامه فصل اول سریال ساخته شده ولی سعید آقاخانی کارگردان سریال سعی کرده بی توجه به عناصر آشنای فصل اول، داستانی مجزا برای روایت برگزیند و در این داستان تازه، شخصیت ها و حتی بازیگران تازه را وارد سریال کند.

نون.خ2 سریالی پربازیگر است و درعین حال پر از خرده داستان و سعی زیادی شده که برای هر کدام از کاراکترهای سریال نیز پرداختی ولو در حد متوسط وجود داشته باشد تا ارتباط منطقی کاراکترها زیر سوال نرود.

به غیر از داستان پردازی های آگاهانه در محیط بیرونی که یکی دیگر از وجوه افتراق این سریال با سریالهای روتین آپارتمانی است، کنترل نماهای پرتعداد چه به لحاظ بازیگر و چه به لحاظ هنرور، با واقع گرایی بالا صورت گرفته است.

تصویری که از طبیعت بکر روستایی در اغلب آثار سینمایی و تلویزیونی دیده شده، تصویری کدر با اغراق بر محرومیت هاست با این حال نون.خ2 تلاشی محترمانه است برای تصویرسازی زیبا از روستاهایی در غرب ایران.

نه اینکه نون.خ2 از محرومیت ها نگوید؛ اتفاقا بخش هایی از درام سریال برمبنای محرومیت هاست ولی از یک طرف وجه طنازانه سریال و از طرف دیگر پایه گذاری سریال بر جغرافیای دیدنی کوهستان، تماشای گزندگی محرومیت را هم جذاب می کند.

تلاش نون.خ2 برای پیشبرد درام با تنوع لوکیشن، ورود مدام شخصیت های تازه، رقم زدن ماجراهایی گاه عجیب، گاه تراژیک و گاه دلهره آور آن هم در لوکیشن های جذاب بیرونی و بازی دریافت خلاقانه از چهره های تازه کار و قرار دادن آنها کنار باتجربه ها، تلاشی موقر است برای پوشاندن برخی حفره های مبتلابه سریال سازی در تلویزیون.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 832

به "خبرنگاران بازیابی حلقه های مفقوده تلویزیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازیابی حلقه های مفقوده تلویزیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید