خبرنگاران پروازهای شرکت هواپیمایی ترکیش از تبریز به مقصد استانبول دوباره برقرار شد

به گزارش مجله مستانه، تبریز - خبرنگاران - مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: پروازهای این فرودگاه در جهت استانبول- تبریز- استانبول توسط شرکت هواپیمایی ترکیش دوباره از سرگرفته شد.

خبرنگاران پروازهای شرکت هواپیمایی ترکیش از تبریز به مقصد استانبول دوباره برقرار شد

رامین آذری، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این پروازها با هواپیمای B737 روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه هر هفته در راستا استانبول به تبریز به شماره پرواز 882 ساعت 00:05 بامداد و تبریز- استانبول به شماره پرواز 883 ساعت 03:05 بامداد (به وقت ایران) انجام می شود.

وی گفت: در این پروازها تمامی موازین و دستورالعمل های بهداشتی و پروتکل های مربوط به مقابله با شیوع ویروس کرونا و فاصله گذاری اجتماعی به دقت رعایت می شود.

پروازهای شرکت هواپیمایی ترکیش برای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا از پنجم اسفند سال 98 لغو شده بود.

فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در شمالغرب شهرستان تبریز و در سال 1329 با ماموریت ارائه خدمات فرودگاهی ، ناوبری و هوانوردی جهت پذیرش پروازهای داخلی و بین المللی به منظور حمل و نقل مسافر و بار طراحی و احداث شده است و بصورت open sky و 24 ساعته عملیاتی بوده و به دلیل واقع شدن در مرز و کریدورهای هوایی بین المللی در ارائه خدمات ناوبری ، رادار و هوانوردی به پروازهای داخلی و بین المللی به خصوص پروازهای عبوری بین المللی (over fly) بیشتر از مبداء و کشورهای عضو اتحادیه اروپا به مقصد کشورهای آسیایی جنوب شرقی و آسیای میانه و بالعکس انجام می شود.

پیش از شیوع ویروس کرونا روزانه به صورت میانگین 45 پرواز داخلی و 6 پرواز خارجی در این فرودگاه انجام می شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1161

به "خبرنگاران پروازهای شرکت هواپیمایی ترکیش از تبریز به مقصد استانبول دوباره برقرار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پروازهای شرکت هواپیمایی ترکیش از تبریز به مقصد استانبول دوباره برقرار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید