دسته گل عروس با رز قرمز

به گزارش مجله مستانه، خبرنگاران | سرویس مد و پوشاک - گل رز قرمز سمبل و نماد عشق و محبت است؛ در نتیجه انتخاب گل رز قرمز به عنوان دسته گل عروس، علاوه بر زیبایی و داشتن کنتراست رنگی با لباس عروس، نشان دهنده عشق است. همین امر باعث شده است که دسته گل عروس با رز قرمز یکی از پر طرفدارترین گزینه ها برای عروس خانم ها باشد و هیچ وقت از مد نیفتد.

دسته گل عروس با رز قرمز

رز قرمز در کنار سبزی شاخ و برگی که برای تزیین دسته گل عروس انتخاب می گردد، ایجاد یک کنتراست مکمل را می نماید و به لحاظ رنگ و زیبایی شناسی، ترکیب رنگی زیبایی را ایجاد می نماید. این کنتراست رنگی زمانی که در کنار لباس سفید عروس قرار می گیرد، به شدت جلب نظر خواهد نمود. از آن جایی که دسته گل عروس نقش به سزایی در عکس های عروسی دارد و زمان زیادی را در شب عروسی به همراه عروس خواهد بود، باید در انتخاب آن دقت کرد. در ادامه نمونه های بی نظیری از دسته گل عروس با رز قرمز با تزیین ساده و کلاسیک و یا نمونه های امروزی تر و به اصطلاح روستیک را برای ایده دریافت شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

دسته گل عروس با رز قرمز کلاسیک

دسته گل عروس با رز قرمز روستیک

کلاسیک یا روستیک؟ شما کدام یک از سبک های دسته گل عروس با رز قرمز را می پسندید؟ نظرات و تجربیات خود را در پایین همین صفحه در بخش ارسال نظر با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: setare.com
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1477

به "دسته گل عروس با رز قرمز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دسته گل عروس با رز قرمز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید