دو زندانی دیگر ایرانی از گرجستان به ایران انتقال داده شدند

به گزارش مجله مستانه، دو زندانی ایرانی محبوس در زندانهای گرجستان امروز (22 مرداد) به منظور گذراندن به جامانده دوران محکومیت خود در ایران به نماینده اعزامی مراجع قضایی جمهوری اسلامی ایران تحویل و به کشور منتقل شدند.

دو زندانی دیگر ایرانی از گرجستان به ایران انتقال داده شدند

با ما سفر کنید و با تور ارزان گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در ادامه کوشش ها و پیگیری های سفارت جمهوری اسلامی ایران در گرجستان، 2 زندانی ایرانی محبوس در زندانهای گرجستان امروز (22 مرداد) به منظور گذراندن به جامانده دوران محکومیت خود در ایران به نماینده اعزامی مراجع قضایی جمهوری اسلامی ایران تحویل و به کشور منتقل شدند. پیش از این نیز 108 زندانی ایرانی از گرجستان به کشور منتقل شده بودند.

به گزارش وب سایت سفارت جمهوری اسلامی ایرن در گرجستان، این افراد قرار است پس از معین تکلیف توسط مراجع قضایی ایران و گذراندن دوران قرنطینه، به استان های محل سکونت خود منتقل گردند.

این اتفاق پس از ماه ها گفتگوی مستمر بین مقام های دو کشور، انجام می گیرد. در خلال یک سال و نیم گذشته سفارت جمهوری اسلامی ایران در گرجستان کوشش های زیادی را برای آزادی و انتقال اتباع ایرانی محبوس در زندان های گرجستان انجام داد. در این زمینه دیدار هایی با رئیس جمهور، نخست وزیر و سایر مقامات ذی ربط گرجی انجام گرفت و موضوع آزادی زندانیان ایرانی مطرح شد.

شایان ذکر است که فرایند انتقال زندانیان ایرانی از گرجستان به کشور برای اولین بار در تاریخ روابط دو کشور با این تعداد و علیرغم فقدان موافقتنامه انتقال محکومین اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 947

به "دو زندانی دیگر ایرانی از گرجستان به ایران انتقال داده شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو زندانی دیگر ایرانی از گرجستان به ایران انتقال داده شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید