تور ارمنستان: هموطنان ایرانی به سمت مرز ارمنستان حرکت نکنند

به گزارش مجله مستانه، سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان با اشاره به آغاز دوباره بارش برف و کولاک در منطقه ها جنوبی ارمنستان به هموطنان ایرانی توصیه کرد تا زمان بهتر شدن شرایط جوی، از حرکت به سمت مرز خودداری نمایند.

تور ارمنستان: هموطنان ایرانی به سمت مرز ارمنستان حرکت نکنند

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان درباره ادامه اختلال در راستا جاده ای ایران و ارمنستان به دلیل بارش سنگین برف و کولاک اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با آغاز دوباره بارش برف و کولاک در منطقه ها جنوبی ارمنستان، راستا مواصلاتی ایران به ارمنستان، در محدوده استان های سیونیک و وایوتس دزور بار دیگر دچار اختلال و وضع مقررات منع رفت و آمد شده است. بنا به اعلام مقامات ارمنستان، تردد در منطقه های از استان وایوتس دزور به طور کامل متوقف شده و در استان سیونیک نیز به دلیل یخبندان در همه راستاها، در فاصله شهرهای گوریس تا کاپان، موارد متعددی از ضرورت توقف رفت و آمد، یک طرفه شدن جاده و منع تردد برای خودروهای سنگین اعمال می گردد.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان در این اطلاعیه به هموطنان اکیدا توصیه نموده که تا زمان بهتر شدن شرایط جوی و برطرف خطرات تردد از راستا جاده ای، از حرکت به سمت مرز خودداری نمایند و مقررات منع تردد وضع شده از سوی مقامات مسئول در ارمنستان را مورد توجه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1907

به "تور ارمنستان: هموطنان ایرانی به سمت مرز ارمنستان حرکت نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارمنستان: هموطنان ایرانی به سمت مرز ارمنستان حرکت نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید