دکوراسیون آپارتمان 50 متری مناسب برای خانواده های کم جمعیت

به گزارش مجله مستانه، در این مطلب به آنالیز دکوراسیون آپارتمان 50 متری با طراحی مدرن و شیک می پردازیم که بیشتر برای خانواده هایی کم جمعیت و زوج های جوان مناسب هستند. همانطور که در قسمت های پیشین در خصوص مزایای خانه های کوچک تر نسبت به خانه های عظیم تر صحبت کردیم اینبار هم تاکید می کنیم که فضاهای کوچک برای بسیاری از کارها بهترین گزینه هستند. از آنجایی که آپارتمان های کوچک تبدیل به انتخاب اول بیشتر افراد جامعه شده است شاید شگفت زده شوید که چه استفاده مفیدی می گردد از این فضای بشدت کوچک کرد بطوریکه به خانه ای کاملا مناسب برای خانواده ها و زوج های جوان تبدیل می شوند. خانه هایی که بعضا مساحتشان حتی به زیر 50 متر نیز می رسد.

دکوراسیون آپارتمان 50 متری مناسب برای خانواده های کم جمعیت

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

آپارتمان هایی که در این مطلب مشاهده خواهید کرد همگی مساحتی کمتر از 50 متر مربع دارند اما با این حال قادر هستند تمامی نیازهای ضروری خانواده های کم جمعیت را با دکوراسیونی شیک و خلاقانه رفع نمایند. مهم ترین نکته در طراحی آپارتمان های کوچک عنصر راحتی است. هدف اصلی آپارتمان های زیر نیز همین بوده. ایجاد فضایی که در آن مالکین بتوانند علی رغم کم بودن فضا، راحت و آسوده زندگی نمایند.

در مدل زیر آپارتمانی را مشاهده می کنید که فقط 46 متر مربع مساحت دارد و برای یک خانواده سه نفره طراحی شده است. با یک نگاه سریعا متوجه دکوراسیون شاد، خلاقانه و هنری این خانه خواهید شد. قسمت آشپزخانه و اتاق نشیمن کاملا به یکدیگر متصل هستند و توسط یک پارتیشن بسیار مناسب بگونه ای که اثر منفی ای بروی زیبایی و دلبازی فضا نگذارد از یکدیگر جدا شده اند. دیوار پشت تلویزیون هم به زیبایی تزئین شده بگونه ای که کاملا تلویزیون را در خود محو می نماید و رنگ های شاد را به دکوراسیون منزل اضافه می نماید.

در شکل های زیر مدل های دیگر از آپارتمان های کوچک را مشاهده خواهید کرد.

منبع: اتاق
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1096

به "دکوراسیون آپارتمان 50 متری مناسب برای خانواده های کم جمعیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون آپارتمان 50 متری مناسب برای خانواده های کم جمعیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید