ملاقات مدیرعامل تازه با اعضای قهرمان لیگ برتر

به گزارش مجله مستانه، یاسر نجف زاده، مدیرعامل باشگاه مس سونگون، با حضور در تمرین امروز تیم فوتسال باشگاه، با اعضای این تیم ملاقات کرد.

ملاقات مدیرعامل تازه با اعضای قهرمان لیگ برتر

در این ملاقات صمیمانه اعضای تیم فوتسال مس با خوش آمدگویی به مدیرعامل نو برای او در مسئولیت نو آرزوی موفقیت نموده و دغدغه های خود را به گوش نجف زاده رساندند.

مدیرعامل مس سونگون نیز در صحبت های خود با اشاره به اهمیت بالای رشته فوتسال در چارت باشگاه تاکید نمود که کوشش و هدف مجموعه مدیریتی باشگاه ایجاد برترین شرایط ممکن برای اعضای تیمی است که با افتخارات خود به نماد باشگاه مس تبدیل شده اند.

نجف زاده با تاکید به اینکه هدف گذاری تیم فوتسال مس بایستی فراتر از قهرمانی در لیگ باشد گفت: اهمیت قهرمانی در ایران قابل کتمان نیست اما قطعا با جایگاه فعلی و ستاره هایی که داریم قهرمانی های بزرگ تر در عرصه های بین المللی را از تیم فوتسال مان انتظار داریم. برای تحقق این امر نیز این اطمینان را به شما می دهیم که از هیچ کوششی دریغ ننموده و به گونه شایسته ای پای به مسابقات بگذاریم.

در این مراسم اسماعیل تقی پور به نمایندگی از کادرفنی و فرهاد فخیم به نمایندگی از بازیکنان دقایقی صحبت نموده و برای او آرزوی موفقیت کردند.

در حاشیه حضور یاسر نجف زاده در تمرین امروز تیم فوتسال مس سونگون ورزقان، مراسم معارفه مهدی مرشدی به عنوان مدیر نو این تیم نیز برگزار گردید و از زحمات اجلال نصیری به عنوان مدیرتیم سابق تجلیل به عمل آمد.

منبع: فرارو
انتشار: 21 تیر 1402 بروزرسانی: 21 تیر 1402 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 2146

به "ملاقات مدیرعامل تازه با اعضای قهرمان لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات مدیرعامل تازه با اعضای قهرمان لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید