رسانه لهستانی: شرایط والیبال ایران به خوبی گذشته نیست

به گزارش مجله مستانه، شبکه تلویزیونی لهستان پس از اعلام اسامی 12 ملی پوش والیبال ایران در المپیک، شرایط این تیم را نه چندان خوب توصیف کرد.

رسانه لهستانی: شرایط والیبال ایران به خوبی گذشته نیست

با ما همراه باشید و درباره خرید متعادل بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، شبکه تلویزیونی و رسانه لهستانی با اشاره به اعلام 12 بازیکن نهایی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در المپیک توکیو، شرایط تیم ایران را نه چندان خوب، توصیف کرد.

این شبکه تلویزیونی در سایت خود نوشت: ولادیمیر آلکنو، 12 بازیکن خود را برای حضور در المپیک توکیو انتخاب نموده که در این بین، میلاد عبادی پور و میثم صالحی در لیگ والیبال لهستان، عضور هستند. تیم ایران با توجه به 5 پیروزی، 10 شکست و ایستادن در صندلی دوازدهم لیگ ملت های والیبال 2021، شرایط خوب گذشته را ندارد. خیلی جالب است که در فهرست آلکنو، 2 لیبرو وجود دارد، در حالی که او می توانست، یک دریافت کننده دیگر با خود به ژاپن ببرد.

در ادامه این گزارش آمده است: تیم های ملی والیبال ایران و لهستان، شاید مشهورترین حریفان در دنیا والیبال باشند که تقابل آنها همواره با حاشیه هایی همراه بوده است. اوج این درگیری های رسانه ای، الفاظ ناپسند و زشتی بود که کوبیاک، کاپیتان تیم ملی لهستان در خصوص ملت ایران به زبان آورد و باعث محرومیت 6 جلسه ای او از بازی های ملی شد.

تیم ملی ایران، نخستین حریف لهستان در المپیک (شنبه 2 مرداد 1400) است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1593

به "رسانه لهستانی: شرایط والیبال ایران به خوبی گذشته نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه لهستانی: شرایط والیبال ایران به خوبی گذشته نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید