رقابت ویژه 4 ستاره برای حضور در فهرست نهایی کی روش ، بازیکن فیکس در لبه پرتگاه راستا جام جهانی

به گزارش مجله مستانه، نام 4 دروازه بان در لیست 27 نفره کارلوس کی روش برای حضور در اردوی اتریش دیده می گردد که درنهایت یکی ازآنها برای جام جهانی حذف خواهد شد.

رقابت ویژه 4 ستاره برای حضور در فهرست نهایی کی روش ، بازیکن فیکس در لبه پرتگاه راستا جام جهانی

به گزارش خبرنگاران آنلاین، علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، حسین حسینی و پیغام نیازمند 4 سنگربانی هستند که طبیعتا نام یکی از آنها برای جام جهانی خط خواهد خورد و ازهمین رو رقابت سنگینی بین نفرات حاضر وجود دارد.

  • مهارهای عابدزاده مانع شکست پونفرادینا نشد | نمایش مثبت بچه عقاب مقابل زاراگوزا
  • اشتباه عجیب عابدزاده در شب شکست تلخ | تیر خلاص امیر به تیمش در وقت اضافه
  • عکس| اشتباه مهلک و شکست سنگین پونفرادینا در لالیگا | گلر ایرانی بدترین بازیکن شد!

شاید به جز بیرانوند، بقیه نفرات خطر خط خوردن از اردو و نرسیدن به دوحه را حس می نمایند. این موضوع حتی شامل امیر عابدزاده هم می گردد؛ سنگربانی که 4 سال پیش در لیست 23 نفره و نهایی تیم ملی نهاده شد و از فاصله آن جام جهانی تا این جام جهانی روزگار خوبی را پشت سر گذاشت، اما فعلا شرایطش خوب نیست.

عابدزاده کوچک که در لیگ پرتغال درون دروازه ماریتیمو دوران درخشانی را پشت سر گذاشته بود، از ابتدای فصل گذشته راهی پونفرادینا در دسته دوم فوتبال اسپانیا شد. آنها فصل گذشته وضع بدی نداشتند، اوایل کار حتی مدعی صعود به لالیگا هم به حساب می آمدند و نهایتا در سرانجام فصل روی پله هشتم جدول 22 تیمی این مسابقات نهاده شدند. فصل تازه اما برای پونفرادینا اصلا خوب آغاز نشده است. این تیم از 5 بازی نخست فقط 6 امتیاز گرفته و با 9 گل خورده صاحب بدترین خط دفاع این دسته از مسابقات است. موضوع فقط به کمیت و تعداد گل ها هم مربوط نمی گردد، چرا که در بحث کیفی نیز شاهد عملکرد قابل دفاعی از امیر نبوده ایم. او روی چند گل خورده تیمش به شدت مقصر بوده و بعضا دروازه اش طوری باز شده که فیلم مربوط به آن به طور گسترده سر از فضای مجازی درآورده است.

درنهایت کدام دروازه بان از لیست تیم ملی خط می خورد؟ هنوز معلوم نیست. با این حال امیر شرایط فوق العاده ای ندارد؛ کسی که در بعضی از مسابقات انتخابی فیکس بود و حتی به نظر می رسید با ادامه آن روند بتواند در دوحه هم بین 11 نفر اصلی باشد، اما شرایط برایش به شکل دیگری پیش رفت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 شهریور 1401 بروزرسانی: 29 شهریور 1401 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 2018

به "رقابت ویژه 4 ستاره برای حضور در فهرست نهایی کی روش ، بازیکن فیکس در لبه پرتگاه راستا جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت ویژه 4 ستاره برای حضور در فهرست نهایی کی روش ، بازیکن فیکس در لبه پرتگاه راستا جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید