رمان نوجوان به من بگو قارتال منتشر شد

به گزارش مجله مستانه، به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، رستم و اسفندیار در ایران باستان. هرکول و میناتائور در یونان باستان. نسناس در میان اعراب باستان. ژوپیتر و ونوس در رم باستان؛ همۀ آنها اسطوره های دنیای کهن بوده و کارهای شگفت آوری نموده اند؛ اما دورۀ آنها سر آمده و حالا نوبت من است که اسطورۀ دنیای تازه باشم. اسطورۀ آذربایجان! هروقت کارم داشتی فقط نامم را صدا بزن: به من بگو قارتال!.

رمان نوجوان به من بگو قارتال منتشر شد

پس از خواندن این معرفی، چه حسی به شما دست داد؟ به نظر می رسد می تواند داستان اسطوره ای یا افسانه ای جذابی باشد؛ زیرا هم تألیفی است و احتمالا عناصر ملموس بسیاری را در کتاب پیدا می کنیم که می توانیم به راحتی درکش کنیم و هم سوژه ای اسطوره ای دارد که می تواند نکات جدیدی هم به ما درباره اسطوره ها بیاموزد، بویژه اسطوره آذربایجان!

کتاب به من بگو قارتال را فرانک انصاری نوشته و مهدی بادیه پیما تصویرگری نموده است. این کتاب رمان نوجوان است و برای مطالعه گروه سنی بالاتر از 13 سال پیشنهاد می گردد.

در بخشی از متن کتاب می خوانیم:

وقتی آتش اژدها به من رسید جاخالی دادم. اژدها دوباره گلولۀ دیگری پرتاب کرد و من به سمت موسی دویدم. در یک لحظه ایستادم و دستم را به سمت چشم های اژدها گرفتم که در یک قدمی ام بودند. صاعقه ای از دستم به داخل چشم های اژدها فرو رفت. اژدها پیچ وتاب خوران و با صدایی که شبیه جیغی تیز بود به داخل آب دریاچه فرو رفت. با صدای جیغ اژدها هراسان از خواب پریدم..

انتشارات مهرک (کودک و نوجوان سوره مهر) کتاب به من بگو قارتال را در 268 صفحه و به بهای 120 هزار تومان منتشر نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 18 خرداد 1402 بروزرسانی: 18 خرداد 1402 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 2131

به "رمان نوجوان به من بگو قارتال منتشر شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "رمان نوجوان به من بگو قارتال منتشر شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمان نوجوان به من بگو قارتال منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید