سامسونگ از رنگ زرد تیتانیومی گلکسی S24 اولترا رونمایی کرد

به گزارش مجله مستانه، شکی نیست که به لطف ویژگی های مجذوب کننده گلکسی AI، برنده بزرگ در امسال لقب گرفته و همین نیز موجب شده تا گلکسی S24 اولترا به عنوان برترین گوشی پرچم دار سامسونگ فروش خوبی را در بازار تجربه می نماید. غول کره ای دنیای فناوری در راستای افزایش فروش این گوشی به یکی از قدیمی ترین ترفندهای موجود در این بازار روی آورده و گلکسی S24 اولترا را با رنگ جدیدی برای فروش در اختیار کاربران قرار داده است.

سامسونگ از رنگ زرد تیتانیومی گلکسی S24 اولترا رونمایی کرد

جالب اینجاست که این ترفند به وسیله دیگر رقبای سامسونگ یعنی اپل و گوگل نیز مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال، گوگل در ژانویه رنگ نو سبز را به سری پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو افزود و در مارس 2023، اپل رنگ زرد را به گزینه های رنگی موجود برای آیفون 14 پلاس افزود. اکنون، گلکسی S24 اولترا با رنگ نو زرد تیتانیومی در دسترس است که مدل با حافظه داخلی 256 گیگابایت این گوشی پرچم دار از قیمت 1,299 دلار آغاز می گردد. بعلاوه نسخه با حافظه داخلی 512 گیگابایت به قیمت 1,419 دلار و گلکسی S24 اولترا با حافظه داخلی 1 ترابایت به قیمت 1,659 دلار به فروش می رسد.

سامسونگ گلکسی S24 اولترا علاوه بر رنگ زرد در رنگ های مشکی تیتانیومی، خاکستری تیتانیومی و بنفش تیتانیومی نیز به صورت آنلاین و هم در فروشگاه ها عرضه می گردد. بعلاوه یک سری از رنگ های اختصاصی نظیر سبز تیتانیومی، آبی تیتانیومی و نارنجی تیتانیومی نیز صرفاً به صورت آنلاین قابل سفارش هستند. جالب است بدانید که سامسونگ یک سال پیش نیز در چنین روزی از رنگ های قرمز و آبی گلکسی S23 اولترا رونمایی کرد.

افزودن یک رنگ نو به گوشی هوشمندی که شش ماه از عرضه آن گذشته، راه خوبی برای جلب توجه مجدد آن است. گلکسی S24 اولترا سامسونگ در رنگ نو زرد تیتانیومی به وسیله وب سایت این شرکت برای فروش در دسترس است و بعلاوه در وب سایت های اپراتورهای ایالات متحده آمریکا مانند AT&T و Verizon نیز برای فروش به چشم می خورد. باید دید کاربران از رنگ نو قدرتمندترین گوشی هوشمند سامسونگ استقبال خواهند کرد یا خیر.

منبع: Phonearena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 تیر 1403 بروزرسانی: 3 تیر 1403 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 2190

به "سامسونگ از رنگ زرد تیتانیومی گلکسی S24 اولترا رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ از رنگ زرد تیتانیومی گلکسی S24 اولترا رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید