ستاره پرسپولیس با یک تیم چینی قرارداد بست!

به گزارش مجله مستانه، در حالی که هنوز لیگ برتر خلیج فارس به انتها نرسیده، تب جابجایی کم کم در فوتبال ایران به بالا می رسد و اخبار زیادی هم درباره جابجایی منتشر می گردد. اما عجیب ترین خبر مربوط به مهاجم شماره 70 تیم پرسپولیس است که با انتها قراردادش، پیشنهادات جدید را پیش روی خود می بیند.

ستاره پرسپولیس با یک تیم چینی قرارداد بست!

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

علیپور که بهترین گلزن لیگ رجحان تاریخ این باشگاه محسوب می گردد، در فصل جاری 14 گل در مسابقات مختلف برای سرخ ها زده و کوشش می نماید تا در هفته های پایانی لیگ برتر عنوان آقای گلی را تصاحب کند و با کفش طلا به استقبال لیگ قهرمانان آسیا برود. حال چند روز پس از جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، اخباری مبنی بر جدایی علیپور از پرسپولیس و حضورش در لیگ چین به گوش می رسد.

یک مقام نزدیک به باشگاه چینگ دائوی چین به خبرنگار ما گفته که علی علیپور با این باشگاه قرارداد بسته و فصل آینده در لیگ چین حضور خواهد داشت. این باشگاه حتی به دنبال استخدام یک مترجم برای علی علیپور است تا او مسئله ای در برقراری ارتباط نداشته باشد.

این در حالی است که اقداماتی هم برای دریافت ویزا از سوی مهاجم شماره 70 پرسپولیس اجرا شده که با ناکامی همراه بوده و احتمالا در ماه های آینده اقدامات جدی تر انجام خواهند گرفت.

حال باید منتظر بود و دید که باشگاه پرسپولیس چه واکنشی به این خبر خواهد داشت اما باتوجه به این که علیپور در شش ماه پایانی قرارداد خود است، امکان مذاکره با تیم های دیگر را دارد ولی بستن قرارداد موضوعی است که شاید با واکنش هایی همراه گردد. هرچند که هنوز علی علیپور یا ایجنت او این خبر مقام چینی را تائید ننموده اند.

تیم چینگدائو باشگاهی 7 ساله در فوتبال چین است که در بالاترین سطح لیگ این کشور قرار گرفته است و از سه بازی نخست هم دو امتیاز کسب نموده است.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1032

به "ستاره پرسپولیس با یک تیم چینی قرارداد بست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره پرسپولیس با یک تیم چینی قرارداد بست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید