راز عصبانیت و حمله عنایتی به یک عضو نیمکت پرسپولیس

به گزارش مجله مستانه، یکی از درگیری های پنهان مانده از دوربین های تلویزیونی، درگیری لفظی سرمربی تیم طرفدار با نیمکت پرسپولیس بود.

راز عصبانیت و حمله عنایتی به یک عضو نیمکت پرسپولیس

به گزارش خبرورزشی، رضا عنایتی پس از انتها ملاقات دو تیم و تساوی 2 بر 2 طرفدار و پرسپولیس در نشست خبری گفت: یکسری آدم کنار زمین بودند که اصلاً در حد این حرف ها نبودند و در 3-2 صحنه با نیمکت ما صحبت کردند. من می خواهم بگویم حد و اندازه خودتان را بدانید، وقتی احترام می گذاریم حتماً احترام بگذارید. چون آقای گل محمدی و پیروانی آنجا بودند خودم را خیلی کنترل کردم، اما هرکس باید حد و ا ندازه خودش را بداند. قرار نبوده که ما بیاییم و 4-5 گل بخوریم و برویم. خیلی خیلی مصمم بودیم که امتیاز بگیریم و این اتفاق هم افتاد. بهتر است با تنش و شرایط عجیب و غریب امتیاز نگیریم و احترام بگذاریم. چون من همواره برای نیمکت حریف احترام خاصی قائلم. کسانیکه در حد و اندازه خودشان هستند بیشتر صحبت نمایند.

تازه خیلی ها پس از این مصاحبه پیگیر شدند که بدانند ماجرا چیست؟ چرا مهاجم سابق استقلال و آقای گل فوتبال ایران این چنین برآشفته شده است؟

داستان به وقت کشی های تیم طرفدار برمی گشت. دروازه بان این تیم مهرداد بشاگردی درحالی که تیمش 2 بریک از پرسپولیس جلو افتاده بود، خودش را زمین می انداخت و وقت کشی می کرد.

چند مرتبه دیگر نیز سایر بازیکنان تیم طرفدار وقت کشی کردند که ناگهان محمد عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس با کنایه به نیمکت تیم طرفدار و خطاب به داور فریاد کشید: آقای داور این ها از بحرین بدترند!

همین جمله واکنش رضا عنایتی سرمربی تیم طرفدار را در پی داشت تا خطاب به عسگری آنالیزور پرسپولیس بگوید: بزرگ تر از تو روی نیمکت پرسپولیس هستند، پس ساکت شو!

شنیدیم حمید مطهری دستیار اول یحیی گل محمدی نیز به بالاخواهی همکار خودش درآمده و درگیری به دو نیمکت هم کشیده شد که خیلی زود قائله پایان پیدا کرد.

ناراحتی و عصبانیت رضا عنایتی در نشست خبری پس از انتها بازی نیز به همین علت بوده است.

منبع: فرارو
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1865

به "راز عصبانیت و حمله عنایتی به یک عضو نیمکت پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راز عصبانیت و حمله عنایتی به یک عضو نیمکت پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید