کنایه های عجیب پیشکسوت پرسپولیس: خاک بر سر من اگر برای نماینده ایران آرزوی شکست کنم!

به گزارش مجله مستانه، وحید قلیچ در مورد شرایط پرسپولیس و ملاقات پیش رویش در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس شرایط خوبی دارد و به جز نفراتی که محروم هستند دیگر مسئله ای ندارد و سایر بازیکنان را در اختیار دارد. اینکه دو بازی قبلی لغو شد به نظرم درست نبود و بهتر بود بازی مقابل ذوب آهن برگزار می شد، ولی به هر حال تصمیمی بود که خودشان گرفتند.

کنایه های عجیب پیشکسوت پرسپولیس: خاک بر سر من اگر برای نماینده ایران آرزوی شکست کنم!

وی اضافه نمود: در خصوص حریف هم به نظرم تیم ژاپنی حریف مناسب تری بود، ولی در کل امیدوارم بچه ها غیرت از خودشان نشان دهند و با دست پر به ایران برگردند. اینکه می گویند فلان بازیکن نیست و آن یکی محروم است به این چیز ها ربطی ندارد و پرسپولیس بهترین بازیکنان ایران را در هر پست در اختیار دارد. همین حامد لک خودش یک وزنه برای تیم است و به نظرم خیلی خوب شد که بیرانوند رفت و او به جایش آمد و دیگر در دروازه مسئله ای نداریم.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با آرزوی موفقیت برای حریف این تیم و پست اینستاگرامی اخیر مهدی فنونی زاده که پرسپولیس را تیم وزیر ورزش معرفی نموده و برای اولسان آرزوی موفقیت داشته هم گفت: مهدی فنونی زاده دیگر دارد رفتار هایی می نماید که پیشکسوتان فوتبال دوست نداشته باشند با او روبرو شوند و بهتر است کمی رفتارش را کنترل کند. کاری با سلطانی فر ندارم، ولی پرسپولیس نماینده ایران است و می گویم خاک بر سر من اگر روزی برای نماینده فوتبال ایران مقابل یک تیم خارجی آرزوی موفقیت کنم. به خدا قسم اگر استقلال بود از ته دل برایش آرزوی موفقیت داشتم.

منبع: ایلنا

منبع: فرارو
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1270

به "کنایه های عجیب پیشکسوت پرسپولیس: خاک بر سر من اگر برای نماینده ایران آرزوی شکست کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه های عجیب پیشکسوت پرسپولیس: خاک بر سر من اگر برای نماینده ایران آرزوی شکست کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید