سریال پیش عایدی بازی تاج و تخت: خانه اژد ها House of the Dragon: اولین تریلر منتشر شد ، رویا ها ما را پادشاه نکردند، اژدها ها این کار را کردند!

به گزارش مجله مستانه، قسمت آخر سریال گات (بازی تاج و تخت) هنوز در فکر مردم است. انگار همین دیروز بود که همه دنیا منتظر بود تا شاهد اوج حماسه جورج آر آر مارتین باشد. این قسمت البته سوالات زیادی برانگیخت چرا همه چیز اینقدر تیره و تاز تمام شد؟ و چرا قهرمان داستان اینگونه حذف شد؟

سریال پیش عایدی بازی تاج و تخت: خانه اژد ها House of the Dragon: اولین تریلر منتشر شد ، رویا ها ما را پادشاه نکردند، اژدها ها این کار را کردند!

اما الان دیگر باید گذشته را فراموش کنیم و در انتظار سریالی باشیم که پیش عایدی یا پاراکل سریال گات است، یعنی: خانه اژد ها House of the Dragon.

امروز اولین تیزر این سریال منتشر شد و در نگاه اول این سریال، سریال بسیار هیجان انگیز و باکیفیتی به نظر می آید.

داستان این سریال دو قرن قبل از بازی تاج و تخت رخ می دهد و تاریخ ترسناک خاندان تارگرین را توضیح دهد. تا کنون، اطلاعات کمی در خصوص این سریال منتشر شده. ما فهرست بازیگران و چند عکس و یک تیزر داریم و برای دیدن سریال باید تا سال 1401 به انتظار بنشینیم.

در سریال گات ما صرفا با دیالوگ هایی از پیشینه تاریخی هر یک از خاندان ها آگاه می شدیم، اما به زودی می توانیم با چشم هایمان آن حوادث را ببینیم.

اولین تریلر سریال گرچه فقط 70 ثانیه طول می کشد و چیزی از داستان و کاراکترها نمی توان از آن بیرون کشید، اما یک پیغام کلی دارد: اگر بازی تاج و تخت را دوست داشتید، خانه اژد ها را هم دوست خواهید داشت و حتی اگر بازی تاج و تخت را دوست نداشتید، احتمالاً باز سریال تازه را دیدن خواهید کرد تا بتوانید از آنچه دیگران درباره آن صحبت خواهند کرد، سر دربیاورید!

سریال خانه اژدها سریال بزرگ و گران است. لباس ها مجلل هستند و صحنه ها باشکوه، اما ما این بار از انتها داستان آگاه هستیم و می دانیم که چه حوادث وحشتناکی در انتظار تارگرین هاست.

در تریلر ما نیم نگاهی به تخت آهنین و یک اژد های بزرگ و البته ساکنان وستروس از نژادهای مختلف انداختیم.

این داستانی در خصوص خدایان، پادشاهان، آتش و خون است و البته ما در تریلر دیالوگ دیمون تارگرین با بازی مت اسمیت را داریم که می گوید: رویا ها ما را پادشاه نکردند، اژدها ها این کار را کردند!

منبع: یک پزشک
انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1707

به "سریال پیش عایدی بازی تاج و تخت: خانه اژد ها House of the Dragon: اولین تریلر منتشر شد ، رویا ها ما را پادشاه نکردند، اژدها ها این کار را کردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال پیش عایدی بازی تاج و تخت: خانه اژد ها House of the Dragon: اولین تریلر منتشر شد ، رویا ها ما را پادشاه نکردند، اژدها ها این کار را کردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید