سریال و پخش خانگی

عجیب ترین زن و شوهرهای جهان ؛ ماجراهای باورنکردنی همسرانی که محال است از یادتان برود

وقتی پای همسران گینسی به میان می آید، انگار به سرزمین عجایب قدم گذاشته اید! اینجا حکایت از زن و شوهرهای عجیبی است که شاید هیچ وقت فکرش را هم نمی کردند سرنوشت جالبشان روزی به عنوان رکوردی جهانی دهان به دهان بچرخد و نقل روزنامه ها گردد!

7 تیر 1402

85 سالگی انیمیشن سفیدبرفی؛ 15 واقعیت درباره اولین پرنسس دیزنی

والت دیزنی وقتی نوجوان بود نسخه صامت سفیدبرفی را دیدن کرد و داستان سفیدبرفی چنان تأثیر عمیقی بر او گذاشت که آن را برای ساخت اولین انیمیشن بلند خود برگزید. هرچند به تصویر کشیدن اولین پرنسس دیزنی کار ساده ای نبود. دیزنی با مسائل مالی عمده ای روبرو شد. پروژه...

11 دی 1401

آیا پسر سرباز به سریال پسران برمی شود؟

علی رغم فهرستی هیجان انگیز از شخصیت های اضافه شده، ورود هیچ شخصیتی به فصل سوم سریال پسران به میزان پسر سرباز سروصدا نداشت. در کمیک های گرث انیس و داریک رابرتسون، پسر سرباز براساس تقلیدی از کاپیتان آمریکا، فردی است که به خاطر قهرمانی شجاعانه اش در جنگ...

5 مرداد 1401

لیونل مسی بازیگر شد

لیونل مسی در یک سریال تلویزیونی بازی نموده است. این ابرستاره آرژانتینی 34 ساله دنیای فوتبال در فصل دوم سریال محافظان ایفای نقش نموده است که یکی از محبوب ترین سریال ها در تلویزیون آرژانتین به شمار می رود.

25 تیر 1401

فیفا از پلتفرم استریم خود با نام فیفا پلاس رونمایی کرد

فیفا دیروز در اقدامی از پلتفرم استریم خود با نام فیفا پلاس رونمایی کرد. فیفا پلاس یک پلتفرم استریم رایگان است که هم به صورت اپلیکیشن (iOS و اندروید) و هم به صورت نسخه وب در اختیار کاربران قرار می گیرد. این پلتفرم استریم فعلا به صورت رایگان در دسترس واقع شده...

11 خرداد 1401

تور ارزان قطر: خالق ایرانی نماد جام جهانی 2022 قطرکیست؟

نماد جام جهانی 2022 رونمایی شد و طراح آن ایرانی است به نام سیدحسین اجاقی که چند روز اخیر در رسانه ها بر سر زبان ها افتاده است .

5 خرداد 1401

پشت پرده ویدئوی جنجالی میترا حجار

ویدئویی کوتاه از قسمت ششم سریال جزیره که در آن می بینیم میترا حجار، دیالوگ را فراموش می نماید، سرش را پایین می اندازد و از روی فیلمنامه، آغاز به خواندن می نماید؛ اتفاقی که معنایش این است: نه تدوین گر، نه تیم کارگردانی، نه گروه های بازبینی وی اودی پخش کننده...

9 بهمن 1400

شلوار بدن نمای آقای بازیگر در جمع زنان ! ، آقازاده گل کاشت !

خبرنگاران: سینا مهراد تصویری را از خود باشلواری که زانوی آن بسیار پاره است به اشتراک گذاشت.

16 آبان 1400

پای عروسک بازلایتیر به فضا باز شد

اسباب بازی بازلایتیر که یکی از شخصیت های مشهور دنیای انیمیشن است توانست 15 ماه در فضا بماند.

30 مهر 1400

سریال پیش عایدی بازی تاج و تخت: خانه اژد ها House of the Dragon: اولین تریلر منتشر شد ، رویا ها ما را پادشاه نکردند، اژدها ها این کار را کردند!

قسمت آخر سریال گات (بازی تاج و تخت) هنوز در فکر مردم است. انگار همین دیروز بود که همه دنیا منتظر بود تا شاهد اوج حماسه جورج آر آر مارتین باشد. این قسمت البته سوالات زیادی برانگیخت چرا همه چیز اینقدر تیره و تاز تمام شد؟ و چرا قهرمان داستان اینگونه حذف شد؟

27 مهر 1400

خاطره گویی از عزت الله انتظامی و همکاری با رضویان

امیر شهاب رضویان گفت: من به ایشان زنگ زدم و گفتم که بنده یک قصه ای دارم و نامم هم فلانی است. با همان لحن خاص خودشان گفتند: نام تو شنیدم، یک چیزهایی شنیدم. در همین حد گفتند و بعد از آن قرار گذاشتیم و خلاصه قصه چند خطی ام را که برای ایشان گفتم، خوششان آمد. از...

31 شهریور 1400

ادبیات کودک نیازمند مدیریت یکپارچه

هجدهم تیرماه، سالمرگ مردی است که فرزندی نداشت اما برای اولین بار در کشورمان به این فکر افتاد که برای بچه ها قصه بنویسد.

20 مرداد 1400

واکنش نوید محمدزاده به شایعه درگیری با جواد عزتی

دیروز نوید محمدزاده با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش با واکنش و حمله تندی از سوی طرفداران جواد عزتی روبرو شد.

16 مرداد 1400

نقش پر رنگ بازیگران زن در سریال ها

سینما گرام/ یادداشتی از دامون قنبر زاده به بهانه حضور پر رنگ بازیگران زن در سریال ها را در این مطب بخوانید.

10 مرداد 1400

افتتاح نمایشگاه دائمی محصولات صادراتی ایران ساخت

خانه نوآوری و صادرات فناوری به اسم شعبه مرکزی خانه های نوآوری و فناوری در کشور های هدف صادراتی، با دستور رییس جمهور در محل نمایشگاه بین المللی تهران کار خود را شروع کرد.

25 تیر 1400

اینها می توانند موضوع های انشاء و مقاله نویسی، یا بحث و گفتگوهای چالشی و گاهی مفرح بین شما باشند!

گاهی تخیلات و سوالاتی برای ثانیه ای در مغزمان شکل می گیرد که اتفاقا خیلی جالب هستند. منتها این مسائل را خیلی زود فراموش می کنیم و نشانی آنها در ذهن ما باقی نمی ماند.

5 تیر 1400

سلمان فارسی به خرابه های شام رسید

فیلمبرداری سریال سلمان فارسی به کارگردانی داوود میرباقری و تهیه کنندگی حسین طاهری که محصول جدید مرکز سیمافیلم است، به خرابه های شام رسید.

26 خرداد 1400

10 فیلم درباره پول که عاشقان ثروت باید تماشا نمایند

دنیای امروز بر مدار پول می چرخد و این واقعیتی انکار ناپذیر است. فیلم هایی با موضوع بازارهای سرمایه، پول و تحولاتی که به واسطه آن ایجاد می گردد از پرطرفدارترین های هالیوود هستند. از مهم ترین ویژگی های ژانر اقتصادی می توان به آشنایی مخاطب با سرمایه گذاری،...

30 اردیبهشت 1400

شغل های باور نکردی سلبریتی ها قبل از شهرت خبرنگاران

دنیای رنگین و پرزرق و برق سینما، خیلی ها را به این اشتباه می اندازد که زندگی و کسب و کار سینماگران همیشه پر رونق است و پولشان از پارو بالا می رود.

24 فروردین 1400

خبرنگاران سریال انیمیشنی سونیک در راه است

تهران- خبرنگاران- سریال انیمیشنی و سه بعدی سونیک خارپشت سال 2022 میلادی به شبکه اینترنتی نتفلیکس می آید.

10 اسفند 1399
تعداد: (31)