عجیب ترین زن و شوهرهای جهان ؛ ماجراهای باورنکردنی همسرانی که محال است از یادتان برود

به گزارش مجله مستانه، وقتی پای همسران گینسی به میان می آید، انگار به سرزمین عجایب قدم گذاشته اید! اینجا حکایت از زن و شوهرهای عجیبی است که شاید هیچ وقت فکرش را هم نمی کردند سرنوشت جالبشان روزی به عنوان رکوردی جهانی دهان به دهان بچرخد و نقل روزنامه ها گردد!

عجیب ترین زن و شوهرهای جهان ؛ ماجراهای باورنکردنی همسرانی که محال است از یادتان برود

به گزارش خبرنگاران، بیشترآنها بدون آنکه بخواهند، پا به دنیای گینس می گذارند و بساط خنده و تعجب چند میلیارد آدم را فراهم می نمایند. این شما و این هم حکایت زن و شوهرهای بامزه گینسی!

همنام

سریال هژیرها را یادتان می آید؟ این دو نفر ورژن تگزاسی هژیرها هستند! خانم و آقای کلی هیلدبرنت که هر دو دقیقا یک نام و فامیل را دارند! این دو کلی همدیگر را از دنیای مجازی پیدا نموده اند و بهانه بامزه ای مثل نامشان باعث ازدواجشان شده است!

یک روز که کلی دختر در حال سرچ نامش در فیس بوک بود، به پروفایل کلی پسر برمی خورد! هشت ماه بعد کلی ها با هم ازدواج می نمایند تا به نام کلی به توان دو معروف شوند. آنها رکورددار زوج همنام در گینس هستند.

طلاق کهنسالی

برتی و جسی وود، پیرترین زوج دنیا هستند که با طلاق دیرهنگامشان راهی گینس شدند. آنها در 98 سالگی بعد از 36 سال زندگی مشترک تصمیم گرفتند از هم جدا شوند! البته یک سال بعد از این طلاق برتی از دنیا رفت و جسی به خانه سالمندان منتقل شد و افسردگی گرفت!

قبل از این زوج، ارلیر سیمون و آیدا استرن در سن 97 و 91 سالگی از هم جدا شدند و رکورد سال 1984گینس را به دست آوردند. آنها هم مثل جسی و برتی هیچ وقت علت جدایی شان را برای کسی شرح ندادند.

خانم و آقای غول

غول پیکرترین زوج دنیا آنا سوان و مارتین برنر بیتس بودند. آنا سوان با دومتر و 26سانتی متر قد با مارتین برنر بیتس دو متر و 19سانتی متری ازدواج کرد. آنها که در قرن نوزدهم زندگی می کردند، بلندقدترین زوج تاریخ شناخته می شوند که هنوز کسی رکورد آنها را نشکسته است.

آنا که به خاطر قد بلندش در شهر انگشت نما شده بود، بعد از ازدواج با مارتین نه تنها از شر نگاه های متعجب مردم رها شد، بلکه مردم لندن او و شوهرش را به عنوان یک زوج خوشبخت و متناسب می شناختند. آنها آن قدر غول پیکر بودند که هر آدم عادی ای در کنارشان ریزنقش به نظر می آمد!

ازدواج هشتاد و سوم

لورن لابک و دیویدهاف بلیر عجیب ترین و نامتعادل ترین زوج دنیا هستند که با 83 بار طلاق و ازدواج با همدیگر، رکورددار بیشترین تجدید پیمان هستند! آنها در سال 2004 برای هشتاد و سومین بار با هم ازدواج کردند و هنوز خبری از جدایی بعدی آنها به گوش نرسیده.

این زوج خرسند آمریکایی با هر بهانه کوچکی از هم جدا می شوند و به محض آنکه کدورتشان رفع شد، دوباره با هم ازدواج می نمایند! از نظر لورن و دیوید آنها هیچ مسئله ای ندارند

و فقط کمی زیادی احساساتی هستند!

طولانی ترین زندگی

هلبرت و زلمایرا فیشر، کهنسال ترین زوجی هستند که تجربه 86 سال زندگی مشترک را با یکدیگر دارند. این زوج آمریکایی به خاطر همین تعهد طولانی مدت که البته به یمن سن و سال زیادشان امکان پذیر شده، به گینس راه پیدا نموده اند. هلبرت 105 سال دارد و زلمایر 103 سال. آنها هنوز هم بعد از 86 سال دست در دست هم تلویزیون می بینند و جلوی در خانه شان می نشینند تا گذر ایام را از نزدیک دیدن نمایند. این تنها تفریح این روزهای زوج کهنسال است!

زلمایرا می گوید: هلبرت همواره آن قدر مهربان و آرام بوده که حتی تفاوت مذهبی ما دو نفر فاصله ای بینمان نینداخته است. ما هنوز هم همدیگر را ارباب صدا می کنیم! آنها پنج فرزند و ده نوه دارند و با وجود مسائل مالی که در تمام زندگی داشته اند، توانسته اند هر پنج فرزندشان را به دانشگاه بفرستند. این چیزی است که هلبرت به آن افتخار می نماید

زوج آسمانخراش

بلندقدترین زن و شوهر زنده دنیا، ویلکو و کیشا بولتون هستند که مجموعا 407 سانتی متر قد دارند! ویلکو اهل هلند است و 207 سانتی متر قد دارد و کیشا اهل انگلستان است با 198 سانتی متر بلندی. آنها این تفاهم قدی را بزرگ ترین شانس ازدواج خود می دانند! کیشا و ویلکو که در کلوب قدبلندها با هم آشنا شده بودند، معتقدند که می توانند عجیب ترین و هماهنگ ترین زوج دنیا باشند.

کیشا می گوید: ویلکو جزو معدود مردانی بود که قد بلندتری از من داشت و این برای آنکه روی شناختنش وقت بگذارم کافی بود! آنها چندماه قبل ازدواج کردند و به این ترتیب رکورددار بلندقدترین زوج زنده دنیا در گینس شدند.

دامن دو کیلومتری

رکورد طولانی ترین لباس عروس دنیا را لینگ رونگ چینی به نام خود ثبت نموده است. لین 25 ساله با لباس 2162 متری اش توانست رکورد قبلی را بشکند و عجیب ترین عروس دنیا لقب بگیرد. جالب اینکه این لباس عروس کار دست اقوام آقای داماد بوده است!

لین بعد از مهمانی دنباله لباسش را کمی کوتاه کرد تا به 1984 متر برسد. یعنی رقم سال تولدش! علاوه بر این، روی دنباله دامنش هم 608 نگین، به نشانه یادبود 608 روز نامزدی اش با ژائو پنگ چسبانده بود. قبل از لین، یک عروس چینی دیگر هم لباسی با همین مشخصات برای خودش دست و پا کرد و از خیاط خواست تا دامنی 2008 متری برای او بدوزد. آن هم برای بزرگداشت سال 2008 که سال عروسی شان بود. این لباس بعد از مرنام عروسی در یک بازارچه خیریه فروخته شد تا هزینه های آن صرف نیازمندان گردد.

همه شوهران لیندا!

لیندا ولفی یکی از عجیب ترین رکوردهای دنیا را دارد؛ رکورد بیشترین شوهر! او در عمر 68 ساله اش 23 بار ازدواج نموده که اولین آن در 16 سالگی بوده است. او هنوز هم همسر اولش را برترین شوهر خود می داند که طولانی ترین مدت زندگی مشترک را به مدت 7 سال با او داشت.

لیندا نام تمام شوهرانش را به یاد نمی آورد. با این حال می گوید: من آدم خوش بختی نیستم. یک بار ازدواج کنید و همواره به او وفادار بمانید.

شوهر یا پدر بزرگ؟

رکورد بیشترین تفاوت سنی را گراب جین وی در اختیار دارد. او وقتی 18 ساله بود با یک سرباز قدیمی جنگ های داخلی آمریکا ازدواج کرد که 63 سال از او بزرگ تر بود! آقای جان جین وی در زمان ازدواج 81 ساله بود و چند سال بعد از ازدواجشان از دنیا رفت.

گراب که خودش هم هفت سال قبل در 93 سالگی از دنیا رفت، بعد از جان هیچ وقت ازدواج نکرد و در تمام عمر تنها از عشقی که به همسر پیرش داشت صحبت می کرد. او واقعا جان را برای زندگی انتخاب نموده بود؛ بدون هیچ اجباری!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 تیر 1402 بروزرسانی: 7 تیر 1402 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 2140

به "عجیب ترین زن و شوهرهای جهان ؛ ماجراهای باورنکردنی همسرانی که محال است از یادتان برود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین زن و شوهرهای جهان ؛ ماجراهای باورنکردنی همسرانی که محال است از یادتان برود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید