آیا پسر سرباز به سریال پسران برمی شود؟

به گزارش مجله مستانه، علی رغم فهرستی هیجان انگیز از شخصیت های اضافه شده، ورود هیچ شخصیتی به فصل سوم سریال پسران به میزان پسر سرباز سروصدا نداشت. در کمیک های گرث انیس و داریک رابرتسون، پسر سرباز براساس تقلیدی از کاپیتان آمریکا، فردی است که به خاطر قهرمانی شجاعانه اش در جنگ جهانی دوم معروفیت دارد. اما پس از گذشت چهار دهه انجام وظیفه، شخصیتی به نام پی بک به او خیانت می نماید.

آیا پسر سرباز به سریال پسران برمی شود؟

هشدار: در این مطلب خطر لو رفتن داستان سریال پسران وجود دارد

پسر سرباز به وسیله روس ها برای آزمایش به اسارت گرفته شد و به طور تصادفی، به وسیله پسران آزاد شد. این استیو راجرز ناموفق با بوچر معامله ای کرد: یاری به کشتن پی بک در ازای یاری به کشتن هوم لندر. این قرارداد شفاهی وقتی که پسر سرباز رایان را رها می نماید فسخ می شود. او ناگهان همه افراد، از جمله بوچر و هوم لندر را علیه یک سیاست نادرست می شوراند. شیر مادر با یاری استارلایت و کیمیکو، دشمنانش را پیش از اینکه میو او را از ساختمان بیرون بکشد با گازی موثر بر سیستم عصبی، مسموم می نماید. وقتی که فصل سوم پسران به انتها می رسد، بدن بیهوش پسر سرباز در یک اتاق با فناوری پیشرفته واقع شده است و گریس مالوری به آن نگاه می نماید.

پسران صراحتا تایید نمی نماید که آیا مخاطبان دوباره با پسر سرباز روبه رو خواهند شد، یا اینکه انتها فصل 3 نشان دهنده مرخص شدن او است. اما این انتها قطعا فضا را برای بیان نظریه های مختلف و حتی احتمال بازگشت این شخصیت، باز می گذارد.

پسر سرباز در انتها فصل سوم زنده است

نکته ای که برای آینده پسر سرباز در سریال پسران اهمیت دارد، این است که او در انتها فصل 3 زنده می ماند. گازی که فرنچ درست کرد، شامل ترکیباتی بود که دانشمندان روسی از آن ها برای خواباندن افراد مورد آزمایش شان استفاده می کردند. این گاز می تواند برای مردم عادی کشنده باشند، اما برای فرد قدرتمندی مثل پسر سرباز، کمی قدرتمندتر از قرص خواب عمل می نماید. او تا کنون از خطرات زیادی جان سالم به در برده است، مانند اسید، بمب، لیزر و مقادیر زیادی از کوکائین. سقوط از برج وات هم چیزی نیست که باعث مرگ او شود.

دولت ایالات متحده، پسر سرباز را به طور دائمی تحت نظر مامور سیا مالوری، زنده نگه می دارد. این موضوع به تنهایی بیانگر این است که او در فصل 4 بازخواهد گشت. استورم فرانت پس از نبرد سرنوشت سازش با رایان، با آسیب های دائمی و قابل توجهی روبرو شد و قبل از اینکه اریک کریپکی خلاف آن را اعلام کند، کاملا مرده به نظر می رسید. با این حال برای ایفای نقش کوتاهی در فصل 3 بازگشت. پسر سرباز در مقایسه با یکی از بنیان گذاران هیروگاسم، در شرایط بسیار بهتری واقع شده است و احتمال بازگشتنش نیز بالاست.

پسر سرباز چگونه در فصل 4 بازمی شود؟

به لطف مجموعه ای از فیلم های دزدیده شده از مسکو، مالوری اطلاعات خوبی در خصوص نحوه مطیع نگه داشتن پسر سرباز دارد. این به این معناست که مخاطبان به خوبی می توانند تصور نمایند این اتاق قفسی نیست که او بتواند بدون یاری از آن فرار کند. سوال بزرگ تر این است که چه کسی واقعا دوست دارد پسر سرباز آزاد شود؟ قطعا پسران بعد از کوشش زیاد برای شکست دادن او، تمایلی به آزادی اش ندارند. به نظر می رسد حتی بوچر هم به اشتباه خود در اعتماد کردن به پسر سرباز، برای کشتن هوم لندر پی برده است.

بعلاوه هوم لندر نیز تمام تمرکزش را به تنها پسرش معطوف نموده است، پس از اینکه ملاقات پدر و پسرانه اش با پسر سرباز به بدترین کابوس رهبر گروه هفت تبدیل شد، هوم لندر دیگر اهمیتی به او نمی دهد. با این حال مردم آمریکا اعتقاد دارند پسر سرباز به وسیله روسیه به فردی افراط گرا تبدیل شده است، بنابراین دولت آمریکا و و وات برای حفظ آرامش تمایل دارند که او در سکوت باقی بماند. تنها شخصیت پسران که انگیزه کافی برای احیای پسر سرباز را دارد، ویکتوریا نیومن است. او در انتها فصل 3 هم معاون رییس جمهور آینده و هم شخصیت شرور اصلی فصل 4 محسوب می شود. با توجه به اینکه نیومن توانسته آدرس خانه امن مالوری را پیدا کند، می توان نتیجه گرفت که نفوذ زیادی در سازمان سیا داشته است.

او اگر بخواهد می تواند به عنوان سیاستمداری عالی رتبه، به اتاق پسر سرباز و امکانات لازم برای بیدار کردن او دسترسی پیدا کند. ویکتوریا نیومن و پسر سرباز هردو در فصل 4 دشمنان یکسانی دارند. بوچر آشکارا نیومن را به عنوان هدف بعدی پسران در نظر می گیرد و می گوید: آن عوضی قطعا باید بمیرد.. اما نیومن کسی نیست که از دعوا و آلوده کردن دست و صورت و لباس هایش لذت ببرد. نیومن می تواند پسر سرباز را دوباره بیدار کند و از تمایلش برای انتقام از بوچر و پسران برای نابودی آن ها و بعلاوه محافظت از خودش، بهره ببرد.

چرا بهتر است پسر سرباز در فصل 4 حضور داشته باشد؟

جالب ترین جاذبه های فصل سوم پسران، که مخاطبان مشتاقانه انتظار آن ها را می کشیدند آن گونه که انتظارش را داشتند بزرگ نبودند. برای مثال هیروگاسم با وجود تبلیغات زیاد، بسیار کوجک تر از چیزی بود که انتظار می رفت. پسر سرباز جنسن اکلز از این دام اجتناب کرد و توانست انتظارات بالای بینندگان را برآورده کند. شخصیت سرگرم نماینده او منجر به خلق لحظاتی خنده دار شد، اما با این حال شخصیت اکلز در دراماتیک ترین لحظات فصل 3 حضور دارد، از جمله افشاگری هوم لندر، شکار کردن مایند استورم و نبرد نهایی. به نظر نمی رسد که داستان پسر سرباز در فصل 3 به انتها رسیده باشد.

او بیشتر وقت خود را پس از آزادی از روسیه با بوچر و هیوئی گذراند و نتوانست در زمان نبرد برج وات به عنوان شخصیت شرور اصلی ظاهر شود. اکلز بعلاوه در تمام طول این فصل یک بار هم با ویکتوریا نیومن ارتباط برقرار نکرد. اگر نیومن پسر سرباز را به عنوان یک ترمیناتور استخدام کند تا پسران را برای انتقام گرفتن از بین ببرد، فصل 4 می تواند او را با هیجان جدیدی بازگرداند.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1980

به "آیا پسر سرباز به سریال پسران برمی شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا پسر سرباز به سریال پسران برمی شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید