سقف وام های دانشجویی در امسال افزایش پیدا می نماید

به گزارش مجله مستانه، سرپرست معاونت امور دانشجویان صندوق رفاه وزارت علوم از افزایش سقف وام های دانشجویی در امسال اطلاع داد.

سقف وام های دانشجویی در امسال افزایش پیدا می نماید

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، صمد حاج جباری در مورد افزایش سقف وام های دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: افزایش سقف وام ها جز و برنامه های صندوق در سال 1400 می باشد و بر اساس مصوبه هیأت امنا محترم صندوق صورت می پذیرد.

وی ادامه داد: همان طور که اطلاع رسانی در رسانه ها کردیم سال جاری وام ویژه دکتری هم از ماهانه 700 هزار تومان به یک میلیون تومان در ماه افزایش یافت که به صورت شش ماهه به دانشجویان واجد شرایط پرداخت می گردد.

سرپرست معاونت امور دانشجویان صندوق رفاه اضافه کرد: با توجه به شرایط مالی، اجتماعی و تداوم شیوع بیماری کرونا توضیح داد: صندوق رفاه دانشجویان از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کنار دانشجویان بوده و تمهیداتی برای رفاه حال این عزیزان اندیشیده که می توان به همکاری در مورد اجاره بهای خوابگاه های دانشجویی و تقویت وام های دانشجویی و افزایش مبالغ وام های دانشجویی که بعضی تا دو سه برابر رشد داشتند و هدفمند کردن آن ها اشاره نمود.

وی ادامه داد: بعلاوه صندوق رفاه برای کرونا، وام موارد خاص را پیش بینی نمود که با تشخیص معاون دانشجویی دانشگاه به دانشجو تعلق می گیرد و بعلاوه وامی برای دانشجویانی که خودشان و خانواده شأن مبتلا به بیماری خاص هستند هم در نظر گرفته شد. امیدواریم که به کمک حق هر چه سریع تر این بیماری انتها یافته و شرایط دانشگاه ها و دانشجویان و عموم مردم به روال عادی جریان یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1610

به "سقف وام های دانشجویی در امسال افزایش پیدا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقف وام های دانشجویی در امسال افزایش پیدا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید