خبرنگار همدانی مورد ضرب و شتم قرار گرفت

به گزارش مجله مستانه، خبرنگار همدانی به دلیل انعکاس تخلف هتل امیران همدان در پذیرش مهمان در تعطیلات نوروزی، مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

خبرنگار همدانی مورد ضرب و شتم قرار گرفت

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، هتل ها و رستوران ها و بسیاری دیگر از مشاغل همزمان با اوج گیری ویروس کرونا طبق تصمیم منطقی و عقلانی ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت هایشان تعطیل شد، اما مراکزی بودند که بدون توجه به افزایش شمار قربانیان، سرعت شیوع آن و مصلحت عمومی صرفا به منافع شخصی خود اندیشیده و از تصمیم این ستاد به انحاء مختلف سرپیچی و یا در خفا به پذیرش مهمان اقدام می کردند.

در روز هایی که سراسر کشور در قرنطینه به سر می برد و مسئولان نظام بهداشت و درمان و ... به مردم توصیه می کردند که به مسافرت نروند، اما برخی بدون توجه به این هشدار ها و اخطار ها به مسافرت رفتند و طبق گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ایام قرنطینه و تعطیلات نوروزی، همدان مقصد بیشتر مسافران بوده است، اما سوالی که در همان مقطع در افکار عمومی شکل گرفت این بود که این حجم میلیونی مسافر که وزیر آن را افشا کرد در کدام مراکز اسکان داده می شوند؟

در همان روز های قرنطینه و در ایام نوروز در یکی از رسانه های خبری شهرستان همدان تحت عنوان همدانستان تصویری منتشر شد که نشان می داد هتل معروف امیران بدون توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا به پذیرش گردشگر اقدام کرده است.

تصویر و خبرمنتشره در این رسانه نشان می داد که یک ماشین پلاک غیر بومی از هتل امیران خارج می شود و این گمان را در ذهن ایجاد می کرد که هتل امیران بدون توجه به شیوع کرونا ومصلحت عمومی صرفا به جیب خود و منافع شخصی می اندیشد.

اما بعد از گذشت مدتی از انتشارخبر خروج ماشین پلاک غیر همدانی از هتل، کارمندان هتل امیران با بررسی دوربین های مجموعه و جستجوی محلی خبرنگار رسانه مورد نظر را پیدا و در جلو درب منزل پدر همسر این خبرنگار مورد ضرب و شتم قرار می دهند.

محمد حسین فرهادیان، خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی همدانستان با اشاره به اتفاقات رخ داده در خصوص حمله کارمندان هتل امیران به وی گفته که در روز هایی که کرونا همه مراکز را تعطیل کرده بود و قانونا همه مراکز اعلام شده از طرف ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل شده بودند، از هتل امیران ماشین پلاک غیر همدان بیرون آمد و من از این خوردو عکس گرفتم.

به گفته وی بعد از انتشار این خبر در پایگاه خبری همدانستان از طرف هتل توضیحاتی ارائه و ما نیز بر حسب وظیفه و حرفه خبری خود توضیحات آن مجموعه را انتشار و تصویر مذکور را حذف کردیم.

مدیر این پایگاه خبری با بیان اینکه ما در رسانه خود قید کردیم که پیرو انتشار عکس در رابطه با خروج ماشین با پلاک غیر همدان از یکی از هتل های همدان، عوامل هتل امیران اطلاع دادند که همچنان قرنطینه در این هتل ادامه دارد و مسافری پذیرش نشده، اما پارکینگ هتل در اختیار تعدادی از آشنایان بوده است.

فرهادیان می گوید: با وجود اینکه ما توضیحات هتل امیران را منتشر و عکس را نیز حذف کردیم، اما گویا این هتل بازهم تخلفاتی در دوران قرنطینه داشته که از طرف ناجا به آن اخطار داده شده بود.

به بیان مدیر و خبرنگار پایگاه خبری همدانستان روز گذشته که در حال تعمیر آیفون خانه بودم چند نفر از مجموعه هتل امیران به ما نزدیک شدند و به سمت بنده لگد پراکنی و شروع به فحاشی، توهین و تهدید کردند.

وی عنوان می کند: چهار نفر به سمت من حمله ور شده و جدای از توهین ها و فحاشی های کارکنان این هتل، به شدت مرا کتک زدند و از ناحیه گوش بسیار ضربه دیدم، این در حالی است که در زمان قرنطینه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان به دلیل برگزاری مراسم عروسی در هتل امیران، به این هتل به خاطر تخلفاتش هشدار داده و مدیر این مجموعه ناچار به تعهد در راستای عدم تکرار این تخلف شده بود.

وی در سرانجام با بیان اینکه قانون باید برای همه یکسان و افراد و هتلداران نیز باید قانون را رعایت کنند گفت: از رسانه ها در خواست دارم به شان و جایگاه رسانه، خبرنگار و حرفه خبری خود ارزش قائل باشند ونگذارند حرفه خطیر خبرنگاری لطمه ببیند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 945

به "خبرنگار همدانی مورد ضرب و شتم قرار گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگار همدانی مورد ضرب و شتم قرار گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید