سنگ اندازی در مسیر اشتغال سهیم شدن در گرفتاری های مردم است

به گزارش مجله مستانه، به گزارش خبرنگاران، اکبربهنام جو شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اشتغال استان اردبیل تأکید کرد: دستگاه های خدماتی ارائه دهنده آب، برق و گاز به منظور توسعه واحدهای مختلف اقتصادی و صنعتی استان علاوه بر فراهم آوردن شرایط تسهیل در خدمت رسانی، می بایست در بهبود عملکرد کوشش مضاعفی را از خود به نمایش بگذارند.

سنگ اندازی در مسیر اشتغال سهیم شدن در گرفتاری های مردم است

وی افزود: با رصد مسائل کارآفرینی به دنبال تحقق وعده 20 هزار شغل در استان اردبیل خواهیم بود تا شرایط را برای برخورداری از رونق اقتصادی و دستیابی به شاخص های مهم توسعه اقتصادی فراهم کنیم.

استاندار اردبیل توضیح داد: هر دستگاه اداری یا فردی که باعث ایجاد وقفه یا مشکل در تحقق کارآفرینی جوانان گردد، در گرفتاری و مسائل رقم خورده مردم سهیم خواهد بود.

به گفته وی بانک های عامل نقش بسیار مهم و پررنگی را در برداشتن گره های اقتصادی و یاری به بخش خصوصی دارند و در این راستا باید در پرداخت تسهیلات بدون بروکراسی اداری و در موعد مقرر اقدام نمایند.

بهنام جو با اشاره به آنالیز مشکل بیش از 20 طرح تولیدی و کارآفرینی در جلسه شورای اشتغال استان اردبیل، افزود: تعیین شدن تکلیف نهایی طرح های تولیدی استان و استفاده حداکثری از ظرفیت کارخانه ها مورد تأکید مجموعه استانداری قرار گرفته است.

وی توجه به صنعت گردشگری را از محورهای مهم توسعه اقتصادی استان دانست و افزود: با افزایش علاقه مندی سرمایه گذاران برای ورود به بخش های مختلف تولیدی، صنعتی و اقتصادی از ظرفیت بسیار مناسب منطقه در مناطق مختلف به منظور کارآفرینی و توسعه بهره گرفته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 11

به "سنگ اندازی در مسیر اشتغال سهیم شدن در گرفتاری های مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنگ اندازی در مسیر اشتغال سهیم شدن در گرفتاری های مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید