شاکی شدن یک پرسپولیسی علیه هم تیمی اش؛ 100 سال سیاه این کار را نمی کنم

به گزارش مجله مستانه، گلر سابق پرسپولیس نسبت به اقدام وحید قلیچ و حضورش در تمرین استقلال واکنش تندی نشان داد.

شاکی شدن یک پرسپولیسی علیه هم تیمی اش؛ 100 سال سیاه این کار را نمی کنم

به گزارش خبرنگاران بهروز سلطانی در خصوص شرایط لیگ برتر پس از نتایج هفته بیست و هفتم گفت: نتایج این هفته خدا را شکر برای پرسپولیس خوب بود و من عملکرد سرخپوشان را در دربی حسابی پسندیدم. پرسپولیس از همان دقیقه اول بازی نشان داد برای برد به زمین آمده و چندین موقعیت ایجاد کرد و حملات زیادی داشت ولی در آن طرف استقلال کلا یک توپ روی دروازه پرسپولیس آورد که آن هم حرکت انفرادی مهدی قایدی بود و در طول بازی هیچ موقعیتی روی دروازه پرسپولیس ایجاد نشد.

وی اضافه نمود: هرچقدر پرسپولیس خوب و اصولی بازی می کرد استقلال خیلی بد بود و فکر می کنم اصلاً آمده بودند برای باخت. اگر 3 تا 90 دقیقه دیگر هم بازی ادامه داشت استقلال حتی یک نصفه موقعیت هم نمی توانست روی دروازه پرسپولیس ایجاد کند. من در مجموعه استقلال بیژن طاهری را دوست دارم و خیلی آقا و با مرام است ولی خود ساپینتو شخصیتش جنجالی است و فقط در پی دعوا و داد و بیداد است و تیمش تاکتیک درستی در دربی نداشت و افتضاح بازی کرد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه مطرح نمود: در خصوص بازی ملوان و سپاهان هم باید بگویم سپاهان تیم خیلی خوبی است و از تماشا بازی های این تیم لذت می برم ولی خب ملوان در این بازی تاکتیک خوبی در نظر گرفت و توانست امتیاز بگیرد. این از قشنگی های لیگ سال جاری است که تا دقیقه 90 قهرمانش معین نیست و قبلاً گاهی پیش می آمد که یک تیم از 2-3 هفته زودتر قهرمان می شد و بازی های آخرش تشریفاتی می شد.

سلطانی در خصوص حضور وحید قلیچ در تمرین استقلال و صحبت های جنجالی او هم گفت: من خوشم نمی آید به قلیچ بگویم چکار کند و چکار نکند ولی من جای او بودم صد سال سیاه چنین کاری نمی کردم. او بهتر بود به جای رفتن سر تمرین استقلال سر تمرین تیم خودمان می آمد و به بازیکنان خودمان روحیه می داد و گل محمدی 10 برابر بیشتر از ساپینتو او را تحویل می گرفت. هرچه به او زنگ می زنم تلفن من را جواب نمی دهد تا از او بپرسم چرا این کار را نموده است ولی واقعاً حرکت قشنگی نبود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1402 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 2115

به "شاکی شدن یک پرسپولیسی علیه هم تیمی اش؛ 100 سال سیاه این کار را نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاکی شدن یک پرسپولیسی علیه هم تیمی اش؛ 100 سال سیاه این کار را نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید