شهرداری نسیم شهر بازار کهنه فروشان را تعطیل کرد

به گزارش مجله مستانه، شهرداری نسیم شهر بازار کهنه فروشان این شهر را که در خیابان شورا واقع شده است تعطیل کرد تا گامی برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا برداشته گردد.

شهرداری نسیم شهر بازار کهنه فروشان را تعطیل کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، معاون خدمات شهری شهرداری نسیم شهر درشهرستان بهارستان تهران در این خصوص گفت: در زمینه اجرای اقدامات بهداشتی پیشگیری و مبارزه با شیوع ویروس کرونا و با توجه به دغدغه فرماندار شهرستان بهارستان و مدیریت شهری نسیم شهر، شهرداری بازار کهنه فروشان این شهر واقع در خیابان شورا جنب پایانه را تعطیل نموده است.

محمد میرزایی اضافه نمود: بهترین راه برای مقابله با ویروس کرونا، پیشگیری از انتشار آن است. بر این اساس با توجه به اینکه در طول هفته بازارهای هفتگی برپا می گردد و همه روزه جمعیت زیادی از شهروندان برای خرید مایحتاج روزانه به این بازارها مراجعه می نمایند، تعطیلی این قبیل بازارها می تواند اقدام موثری برای پیشگیری از شیوع این بیماری باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری گفت: بنا به دستور شهردار نسیم شهر، حدود 20 زباله گرد و چهارچرخی های تفکیک پسماند در سطح شهر نیز توسط اداره نظارت بر تخلفات شهری برای پیشگیری از ویروس کرونا جمع آوری و توقیف شدند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 745

به "شهرداری نسیم شهر بازار کهنه فروشان را تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری نسیم شهر بازار کهنه فروشان را تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید