فعالان حوزه خدمات فنی مهندسی پیگیر توسعه خدمات در استان ها و کشورهای دیگر باشند

به گزارش مجله مستانه، هفتمین جلسه کمیسیون احداث و خدمات فنی و مهندسی اتاق همدان با حضور علی اصغر زبردست، رئیس اتاق همدان و محسن چمن آرا رئیس کمیسیون احداث و خدمات فنی و مهندسی اتاق ایران برگزار شد. هدف از برگزاری این جلسه، تعامل و مصاحبه کمیسیون های احداث و خدمات فنی و مهندسی اتاق ایران و اتاق همدان و بررسی آخرین شرایط صنعت احداث و خدمات فنی مهندسی کشور و چشم انداز آن بود.

فعالان حوزه خدمات فنی مهندسی پیگیر توسعه خدمات در استان ها و کشورهای دیگر باشند

علی اصغر زبردست، رئیس اتاق همدان در این نشست ضمن تقدیر از حضور محسن چمن آرا، رئیس کمیسیون فنی مهندسی اتاق ایران و هیئت همراه، در مورد عملکرد کمیسیون فنی مهندسی اتاق همدان، گفت: موضوعات مختلف بخش فنی و مهندسی در شورای گفت وگوی استان مطرح شده و موارد ملی ازجمله موضوع مسائل فعالان این حوزه با سازمان تأمین اجتماعی به اتاق ایران نیز منعکس شده است.

زبردست درخواست کرد: موارد مطرح شده در جلسه حاضر در کمیسیون اتاق ایران نیز پیگیری شود و تشکیل جلساتی با سازمان صمت و ارگان های مرتبط جهت بررسی قیمت گذاری شن و ماسه و بتن درر دستور کار قرار بگیرد.

در ادامه این نشست، رئیس کمیسیون فنی مهندسی اتاق ایران گفت: فعالان حوزه احداث و فنی مهندسی به صرف سرمایه گذاری در استان اکتفا نکنند و پیگیر توسعه خدمات خود در استان های دیگر و کشورهای مستعد همکاری مشترک نیز باشند.

محسن چمن آرا، در هفتمین نشست کمیسیون احداث و خدمات فنی مهندسی اتاق همدان پیشنهاد داد: شرکت های توسعه ای به صورت سهامی ایجاد شوند که در این صورت تا 50 درصد از سرمایه موردنیاز آن را می توان از طریق بازار سرمایه تأمین مالی کرد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1299

به "فعالان حوزه خدمات فنی مهندسی پیگیر توسعه خدمات در استان ها و کشورهای دیگر باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالان حوزه خدمات فنی مهندسی پیگیر توسعه خدمات در استان ها و کشورهای دیگر باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید