فورد 200 کارگر را در کانادا از کار برکنار می نماید

به گزارش مجله مستانه، شرکت فورد موتور حدود 200 کارگر را در ماه سپتامبر در یک کارخانه در اوکویل آنتاریو در کانادا از کار برکنار می نماید. احتمال تعدیل نیروی بیشتر در ژانویه هم وجود دارد.

فورد 200 کارگر را در کانادا از کار برکنار می نماید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

شرکت فورد موتور حدود 200 کارگر را در ماه سپتامبر در یک کارخانه در اوکویل آنتاریو در کانادا از کار برکنار می نماید. احتمال تعدیل نیروی بیشتر در ژانویه هم وجود دارد.

کارخانه اوکویل حدود 4600 کارگر دارد. دیوید توماس مدیر این کارخانه طی یادداشتی در وبسایت اتحادیه گفت:ما هفته هاست کوشش می کنیم این شرکت را قانع کنیم از این سناریو دست بکشد ولی پیروز نبوده ایم.

وی تعداد کارگرانی را که قرار است برکنار شوند، در ابتدا 185 نفر اظهار داشت و گفت: مثل همواره این یک تصمیم تجاری است و همه چیز مربوط می گردد به دلار و سنت.

فورد این تعدیل نیرو را مربوط به کندی فروش مدل های فورد فلکس و لینکلن ام کی تی دانست که هردو در این کارخانه فراوری می شوند.

به علاوه مدل فورد اج دیگر در بازارهای اروپا فروخته نمی گردد. این شرکت این مسئله را هم یکی از دلایل تعدیل نیرو در اوکویل اظهار داشت.

توماس گفت این کارخانه سرعت فراوری را از اول اوت پایین می آورد، یک شیفت را کم میکند و ساعت کار را کاهش می دهد.

رابرت گیبسون، سخنگوی وزارت توسعه مالی اونتاریو گفت: ما می خواهیم کارگران اوکویل بدانند دولت پشت آنها و خانواده هایشان است. ما به همراه شرکایمان برای مشاغل بهتر در اوکویل می جنگیم و از خانواده های آسیب دیده حمایت می کنیم.

فورد اعلام نموده 10 درصد نیروی کار خود را در ماه می در کل دنیا کاهش می دهد و 7 هزار شغل را حذف میکند.

فروش خودرو در کانادا در ماه ژوئن 7.2 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافت.

منبع: خبر فوری
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 779

به "فورد 200 کارگر را در کانادا از کار برکنار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فورد 200 کارگر را در کانادا از کار برکنار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید