فیبا آسیا با میزبانی ایران برای پنجره سوم کاپ آسیا مخالفت کرد

به گزارش مجله مستانه، به گزارش خبرنگاران، به خاطر شیوع و گستردگی ویروس کرونا، کنفدراسیون بسکتبال آسیا برگزاری متمرکز دیدارهای پنجره دوم و سوم رقابت های انتخابی کاپ آسیا را در برنامه قرار گرفته است.

فیبا آسیا با میزبانی ایران برای پنجره سوم کاپ آسیا مخالفت کرد

در همین رابطه فدراسیون بسکتبال ایران متقاضی برگزاری دیدارهای تیم ملی در هر دو پنجره شد و درخواست خود را به صورت رسمی به فیبا آسیا هم اظهار داشت با این حال و طبق نظر فیبا آسیا، ملی پوشان بسکتبال ایران دیدارهای پنجره دوم را در قطر برگزار کردند.

به گفته رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال، ایران پیگیر درخواست خود برای میزبانی پنجره سوم بود اما با اعلام فیبا میزبانی این مرحله هم به قطری داده شده است.

کنفدراسیون بسکتبال آسیا با در نظر دریافت اینکه 18 تا 22 فوریه (30 بهمن ماه تا 4 اسفندماه) بازه زمانی برای برگزاری پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا است، میزبانان دیدارهای تیم های حاضر در 6 گروه این پنجره را مشخص کرده ست. بر این اساس دیدارهای گروه E که ایران هم در آن قرار گرفته است همچون پنجره دوم به قطر داده شده است.

با اعلام فیبا و در پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا دیدار تیم های دو گروه A و C در فیلیپین برگزار می شود. دیدارهای گروه B به میزبانی ژاپن و دیدارهای گروه های D و F در بحرین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا 30 بهمن ماه به مصاف قطر می رود و 3 اسفندماه هم با عربستان دیدار می کند.

در چارچوب این رقابت ها و در پنجره دوم که دو هفته پیش به میزبانی قطر برگزار گشت، ملی پوشان ایران مقابل عربستان به رجحان دست یافتند اما نتیجه دیدار برابر سوریه را واگذار کردند. در پنجره نخست که سال گذشته برگزار گشت اما تیم ملی در هر دو دیدار خود مقابل قطر و سوریه صاحب رجحان شد.

تیم ملی بسکتبال ایران در حال حاضر با 3 برد و یک باخت صدرنشین گروه E است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1249

به "فیبا آسیا با میزبانی ایران برای پنجره سوم کاپ آسیا مخالفت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیبا آسیا با میزبانی ایران برای پنجره سوم کاپ آسیا مخالفت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید