تور دوحه: قطر ایرویز هواپیمای Gulfstream G650ER را دریافت کرد

به گزارش مجله مستانه، هواپیمایی قطر ایرویز آخرین نسخه Gulfstream G650ER را که سریع ترین هواپیمای تجاری جهان است، دریافت می نماید.

تور دوحه: قطر ایرویز هواپیمای Gulfstream G650ER را دریافت کرد

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

Gulfstream G650، یک هواپیمای جت دو موتوره است که به وسیله Gulfstream Aerospace فراوری شده است. قطر ایرلاینز چهارمین نسخه پیشرفته هواپیمای Gulfstream G650ER، یعنی سریع ترین هواپیمای تجاری فوق العاده در دنیا را دریافت نموده است. با دریافت این هواپیما، قطر ایرویز بزرگ ترین مالک اپراتور هواپیمای Gulfstream G650ERs می گردد.

شرکت قطری یکی از پیشگامان خدمات منشوری هواپیماهای جت در سراسر دنیا است و در حال حاضر یک ناوگان 12 فروندی مدرن را اداره می نماید. جت های Gulfstream و Bombardier برای مسافران هستند.

انتظار می رود 4 برند هواپیمایی نو (یک Gulfstream G650ER و 3 Gulfstream G500) در سال بعد به ناوگان انحصاری قطر ایرویز اضافه گردد و تا سال 2019، قطر ایرویز 5 هواپیمای دیگر تحویل می گیرد.

قطر ایرلاینز در سال 2014 میلادی برای شرکت هواپیمایی Gulfstream G500 یک مشتری دنیای شد و اولین اپراتور Gulfstream G650ER در خاورمیانه بود.

اکبر آل بیکر، مدیر اجرایی گروه هواپیمایی قطر، گفت:

تقاضای مشتریان ما برای حمل و نقل هوایی اختصاصی و طولانی مدت، روز به روز در حال افزایش است. دریافت چهارمین Gulfstream G650ER بدین معنا است که می توانیم به این تقاضا پاسخ دهیم. G650ER با محدوه وسیع پرواز، سرعت باورنکردنی و طراحی داخلی فوق العاده تجربه پروازی فوق العاده برای مسافران فهمیده ما رقم می زند.

ریاست Gulfstream، مارک برنز، گفت:

Gulfstream نخستین G650ER را در خاورمیانه در سال 2015، به مقام اجرایی قطر تحویل داد. در آن موقع، قطر ایرباس، علاقه مند به معرفی یک سطح نو و پیشرفته ای از خدمات بود و تصمیم گرفت که هواپیمای Gulfstream را به عنوان یک گزینه ایده آل برای انجام این کار انتخاب کند. ما از اینکه توانستیم این رابطه را ادامه دهیم و دستاوردها را افزایش دهیم افتخار می کنیم. شرکت Gulfstream برای اعتماد قطر ایرویز ارزش قائل است. کارکنان طراحی و فراورینمایندگان، به این هواپیما خدمات می دهند و از آن پشتیبانی می نمایند.

منبع: کجارو / breakingtravelnews.com
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1827

به "تور دوحه: قطر ایرویز هواپیمای Gulfstream G650ER را دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دوحه: قطر ایرویز هواپیمای Gulfstream G650ER را دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید