تور قطر: قطر ایرویز در منوی غذایی خود تجدیدنظر کرد

به گزارش مجله مستانه، قطر ایرویز منوی غذای خود در کلاس مالی را طوری اصلاح نموده که مسافران آن بتوانند از وعده های غذایی گرمی که 25٪ بزرگ تر از قبل هستند، لذت ببرند.

تور قطر: قطر ایرویز در منوی غذایی خود تجدیدنظر کرد

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

شرکت هواپیمایی قطر ایرویز، اصلاحاتی را در منوی غذایی مسافران خود در کلاس مالی انجام داده که با هدف افزایش تجربه مشتریان در هنگام سفر با این شرکت هواپیمایی برنده جایزه طراحی، اجرا شده است.

اصلاحات نو که به صورت تدریجی در همه خطوط این شرکت هواپیمایی به اجرا در خواهد آمد، از تاریخ 1 ژوئیه در دسترس خواهد بود و شامل افزایش 25 درصدی محتوا در همه غذاهای گرمی است که برای مسافران در کلاس مالی سرو می گردد.

بعلاوه، برای سرو غذا از ظرف هایی با طراحی نو و ظرفیت بیشتر به همراه پوشش هایی با تصاویری از آثار هنری رنگی استفاده می گردد. موارد دیگری که به این منوها اضافه شده اند، شامل غذاهای خوشمزه و نوی است که در پروازهای طولانی و میانه به مسافران ارا ئه می شوند.

اکبر الباقر، رئیس هیات مدیره گروه هواپیمایی قطر، گفت:

قطر ایرویز مفتخر است که نوترین اصلاحات غذایی مسافران را معرفی کند که بدون تردید، سطح بالاتری از کیفیت و آسایش را برای مسافران محترم ما فراهم خواهد آورد.

ما، با همکاری شبکه دنیای تدارکات خود، ظرف های نوی را طراحی نموده ایم تا تجربه ای اصیل و سخاوتمندانه برای مسافران مان فراهم کنیم. این ظرف ها که به دقت و با کیفیت بالا طراحی شده اند، از بالاترین استانداردها پیروی می نمایند و این اطمینان را به مشتریان می دهند که سفر آن ها به همراه ما، سفری بی نظیر خواهد بود که مشابه آن را در جای دیگری تجربه نخواهند کرد.

ماه گذشته، شرکت هواپیمایی ملی قطر، اقدام به راه اندازی یک منوی غذایی نو برای مسافران ویژه خود کرد که ارائه آن ها در راستاهای اروپایی از 1 مه 2018 شروع شد. تغییرات نو شامل ظروفی با طراحی تازه، منوهای غذایی پرواز، ظروف چینی و کارد و چنگال هایی است که به طور اختصاصی برای برآورده ساختن انتظارات مشتریان برای صرف یک ناهار خوب در آسمان طراحی شده اند. ظرف های ویژه و منوهای غذایی برای زمان پرواز بر اساس تاثیرات منطقه ای، با استفاده از منابع منطقه ای، با توجه به مقصد راستا و نیز، با در نظر گرفتن ویژگی های هر فصل طراحی شده اند.

قطر ایرویز از یک ناوگان مدرن متشکل از بیش از 200 هواپیما بهره می برد که پروازهایی را به بیش از 150 مقصد مهم کاری و تفریحی در اروپا، خاورمیانه، آفریقا، آسیا و اقیانوسیه، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی انجام می دهد. این شرکت هواپیمایی میخواهد تا در امسال، مقصد هیجان انگیز نوی را مانند تالین، استونی؛ والتا، مالت؛ لانگکاوی، مالزی و دا نانگ، ویتنام، راه اندازی کند.

این شرکت هواپیمایی، به تازگی، مفتخر به دریافت عنوان شرکت هواپیمایی سال به وسیله جایزه معتبر دنیای هواپیمایی Skytrax 2017 در نمایشگاه هوایی پاریس شده است. برگزار گردید، به تازگی دریافت نموده است. این چهارمین بار است که قطر ایرویز به این عنوان دنیای دست می یابد.

قطر ایرویز، علاوه بر این که به عنوان برترین خط هوایی منتخب مسافرین بین المللی برگزیده شده، پیروز به کسب جایزه برترین شرکت هواپیمایی در خاورمیانه، برترین کلاس بیزینس در دنیا، برترین فرست کلاس در دنیا و تعدادی جایزه دیگر هم در همین مراسم شده است.

منبع: کجارو / traveldailynews.com
انتشار: 20 خرداد 1401 بروزرسانی: 20 خرداد 1401 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1939

به "تور قطر: قطر ایرویز در منوی غذایی خود تجدیدنظر کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور قطر: قطر ایرویز در منوی غذایی خود تجدیدنظر کرد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر: قطر ایرویز در منوی غذایی خود تجدیدنظر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید