لغو سفر ماکرون به اتریش به دلیل شرایط وخیم کرونایی اروپا

به گزارش مجله مستانه، دفتر صدر اعظم اتریش از لغو سفر برنامه ریزی شده رئیس جمهور فرانسه به این کشور با موضوع حملات تروریستی اخیر به دلیل شرایط کرونایی وخیم این اتحادیه اطلاع داد.

لغو سفر ماکرون به اتریش به دلیل شرایط وخیم کرونایی اروپا

با ما سفر کنید و با تور ارزان قیمت اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه اتریشی کرونن سایتونگ، سفر برنامه ریزی شده امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه به وین به منظور مذاکرات با مقامات این کشور درباره حملات تروریستی اخیر به دلیل شیوع پرسرعت کرونا به تعویق افتاد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

دفتر صدر اعظم اتریش شب گذشته اعلام نمود که با توجه به شرایط کرونایی اروپا این ملاقات فعلا به تعویق می افتد. به جای آن مقرر شد اوایل هفته آینده یک ویدئو کنفرانس با موضوع مبارزه با تروریسم اسلام گرای افراطی برگزار گردد.

سباستین کورتس سه شنبه شب با ماکرون درباره حملات تروریستی اخیر در اروپا تلفنی صحبت نموده بود.

سباستین کورتس، صدر اعظم اتریش و امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه تصمیم دارند بعد از حمله تروریستی در وین ابتکار عمل اروپایی مشترکی را در مبارزه با تروریسم در پیش گیرند.

موضوعات دیگری که این دو مقام اروپایی در گفتگوی تلفنی به آن پرداختند مبارزه با اسلام گرای افراطی، تروریست های خارجی و حفاظت درست از مرزهای خارجی اروپا بود. این دو مقام اروپایی توافق کردند که به صورت مشترک ابتکار عمل های اروپایی را در این زمینه ها تنظیم نمایند و در روزهای آینده همچنان در این باره بحث ها و مشاوره هایی را در پیش گیرند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

دوشنبه شب وین پایتخت اتریش هدف حملات افراد مهاجم نهاده شد به طوری که علاوه بر حمله در نزدیکی کنیسه مرکزی شهر وین و هتل هیلتون، مهاجمان همزمان در 6 نقطه دیگر این شهر نیز اقدام به تیراندازی کردند. اتریش برای اولین بار در دهه های گذشته چنین حمله ای را تجربه نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1173

به "لغو سفر ماکرون به اتریش به دلیل شرایط وخیم کرونایی اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو سفر ماکرون به اتریش به دلیل شرایط وخیم کرونایی اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید