لوازم ضروری برای گردش های سافاری در جنگل و بیابان

به گزارش مجله مستانه، قبل از این که به سافاری بروید، حتماً توجه داشته باشید که یک سری لوازم را باید با خود همراه داشته باشید.

لوازم ضروری برای گردش های سافاری در جنگل و بیابان

شکی نیست که درصد بیشتری از شما عاشق سافاری است. هیچ چیز در جهان به زیبایی و شکوه طبیعت و حیات وحش نیست. اگر تصمیم دارید سافاری را به لیست گردش های خود اضافه کنید، یادتان نرود که لوازم زیر همراهتان باشد.

لباس گرم بپوشید

چیزی که اصلاً نمی توانید پیش بینی کنید شرایط هواست. وقتی به سافاری می روید، ممکن است صبح زود یا هنگام غروب سردتان گردد. این جور مواقع به شما توصیه می کنیم که یک بلوز اضافی یا ژاکت گرم در کوله پشتی خود داشته باشید. بعضی از خودروهای سافاری پتو هم دارند که شما می توانید در حال رانندگی در دل صحرا و جنگل از لرزیدن بیش از حد خود پیشگیری کنید و با گذشتن دست هایتان لابه لای آن کمی گرم شوید. همراه داشتن لباس گرم می تواند شما را در برابر سرما محافظت کند تا تجربه سافاری حتی در هوای سرد برای شما لذت بخش باشد و بتوانید حیوانات، مخصوصاً بزرگ الجثه هایی مانند فیل و زرافه، را به خوبی و به راحتی دیدن کنید.

کرم ضدآفتاب

قبل از این که به قصد گردش سافاری از خانه بیرون بروید، کرم ضدآفتاب بزنید. هیچ کس دوست ندارد وقتی در حال خوش گذراندن و لذت بردن از منظره ها طبیعت است شبیه یک گوجه فرنگی قرمز به نظر برسد.

میان وعده و تنقلات

با این که آدرنالین و ماجراجویی تنها نسخه لازم برای شیفتگان سافاری و عاشقان رانندگی است، اما همواره همراه داشتن کمی تنقلات خوب است. بعضی از سفرها احتیاج به تجدید قوا و صرف میان وعده درطول جهت دارند. به همین دلیل، گذاشتن چند قلم از تنقلات مقوی و انرژی بخش هرگز ایده بدی نخواهد بود.

کلاه

کلاه در همه نوع شرایط جوی به دردتان می خورد. کلاه نه تنها شما را در برابر تشعشعات مضر خورشید، باران و باد حفظ می نماید، بلکه می توان از آن به عنوان یکی از تزیینات شیک و زیبا در تیپ و لباس شما یاد کرد.

دوربین

دوربین تلفن های همراه برای نماهای کوزآپ یا نزدیک خوب هستند اما مطمئن باشید به درد سافاری نمی خورند. وقتی در طبیعت هستید، صحرا، بیشه یا جنگل فرقی ندارد، دوربین خوب همواره و مخصوصاً در شب واقعاً جزو الزامات است. اگر زیاد به سافاری می روید، به شما توصیه می کنیم یک دوربین شکاری خوب خریداری کنید که قابلیت زوم یا بزرگ نمایی هم داشته باشد.

منبع: فوت و فن / iol.co.za
انتشار: 21 مرداد 1401 بروزرسانی: 21 مرداد 1401 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1996

به "لوازم ضروری برای گردش های سافاری در جنگل و بیابان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوازم ضروری برای گردش های سافاری در جنگل و بیابان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید