لیگ برتر فوتسال 99 تا1400 طول می کشد

به گزارش مجله مستانه، با توجه به ترافیک رویدادهای فوتسالی در سال 1399 احتمال برگزاری لیگ برتر سال جاری به صورت فصلی وجود دارد.

لیگ برتر فوتسال 99 تا1400 طول می کشد

به گزارش خبرنگاران، هنوز پرونده لیگ برتر فوتسال 1398 بسته نشده نمی توان به طور قطعی در خصوص زمان آغاز فصل بعد صحبت کرد. از طرفی تعیین نیست زمان ریشه کن شدن ویروس کرونا به طور دقیق چه زمانی است اما به نظر می رسد با توجه به برنامه ریزی های انجام شده از اوایل خرداد بتوان فعالیت های ورزشی را از سر گرفت.

تیم ملی فوتسال ایران باید از 16 مردادماه در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا شرکت کند. همچنین مسابقات جام جهانی فوتسال هم در پیش است که قرار است فیفا طی چند روز آینده در خصوص زمان برگزاری آن تصمیم گیری کند. اواسط آذر نیز جام باشگاه های فوتسال آسیا را در پیش داریم و همه این عوامل باعث شده تا سازمان لیگ فوتسال برای آغاز فصل جدید نیازمند به یک آنالیز تازه داشته باشد.

همچنین برگزاری بازی های لیگ برتر به شیوه پلی آف نیز باید بار دیگر مورد تائید مدیران باشگاه ها قرار بگیرد و در این صورت چندین هفته به انتها لیگ اضافه می گردد. به نظر می رسد کرونا ناخواسته سازمان لیگ را به سمت هدفی که دارد رهنمون می نماید.

آرش جابری دبیر سازمان لیگ از جمله مدیرانی است که علاقه زیادی دارد تا لیگ برتر نه در یک سال که در یک فصل به انتها برسد و با انتها یک سال پرونده بازی ها بسته نگردد. با توجه به در پیش بودن رویدادهای مختلف احتمالا لیگ برتر فوتسال به صورت رسمی از سال 1399 به صورت فصلی برگزار می گردد و احتمالا اردیبهشت 1400 چهره قهرمان بازی ها تعیین خواهد شد و این شیوه برگزاری در تقویم فوتسال ماندنی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 844

به "لیگ برتر فوتسال 99 تا1400 طول می کشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتسال 99 تا1400 طول می کشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید