مدال برنز اصلا برایم جذاب نیست

به گزارش مجله مستانه، محسن محمود صفری- قهرمان کشتی فرنگی ایران، با وجود درخشش در مسابقه های قهرمانی دنیا، می گوید از عملکرد خودش راضی نیست.

مدال برنز اصلا برایم جذاب نیست

برادران گرایی تا آخرین روزها در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی حاضر بودند ولی با تشخیص محمد بنا، محمدرضا از ترکیب تیم در وزن 72 کیلوگرم خط خورد و محمدعلی در 77 کیلوگرم راهی نورسلطان محل برگزاری مسابقات جهانی 2019 شد. محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی آغازی طوفانی داشت و توانست قهرمان جهان و المپیک را در دور اول شکست دهد ولی با یک شکست ناباورانه مقابل حریف سوئدی به گروه بازنده ها رفت و برنز گرفت.

با او درباره حس پس از دومین برنز جهانی حرف زدیم.

از عملکردت در مسابقات جهانی راضی هستی؟

مدال برنز داشتم الان هم برنز گرفتم و اصلا برایم جذاب نیست. دوست داشتم مدال خوشرنگتری بگیرم ولی یکسری اتفاق ها باعث شد تا حسرت مدال طلا برایم سه ساله گردد.

آغاز مقتدرانه ای داشتی. کیم هیون وو قهرمان جهان و المپیک را شکست دادی ولی در مقابل آلکس کسیدیس از سوئد که حریف نامداری نبود، شکست خوردی. حریفت را دست کم گرفته بودی؟

آن کشتی عجیب و غریب بود، اصلا فکرش را نمی کردم بازنده باشم. تمام خوب های جهان را تا قبل از مرحله یک چهارم شکست دادم، یکی از آنها کیم هیون وو بود که قبل از سه دقیقه اول با نتیجه هشت بر صفر شکستش دادم. در کشتی مقابل حریف سوئدی همه جور رخ داد تا شکست بخورم تا به خودم آمدم پنج امتیاز عقب افتادم در ادامه نتیجه هفت بر یک شد و زمانی که آمدم حریفم را از تشک بیرون کنم فیتو خوردم و کشتی تمام شد. یکی از بدترین شکست هایم بود که هیچ وقت یادم نمی رود.

به هرحال سهمیه المپیک گرفتی ولی اگر عبدولی از 82 کیلوگرم به 77 کیلوگرم بیاید، رفتن به المپیک سخت خواهد شد.

من با این چیزها کاری ندارم طبق برنامه خودم پیش می روم و برای رسیدن به مدال المپیک کوتاهی نخواهم کرد.

محمدرضا برادر کوچکترت قبل از مسابقات جهانی نورسلطان از ترکیب تیم ملی خط خورد، بنظرت اگر به مسابقات جهانی می آمد مدال می گرفت؟

محمدرضا می توانست مدال بگیرد ولی نظر کادر فنی این بود که او اعزام نگردد حالا هم باید خودش را آماده حضور در مسابقات امیدهای جهان کند. البته بعد از اینکه خط خورد چند وقتی تمرین نداشت و حالا باید خودش را آماده کند.

دلیل خط خوردن محمدرضا را مصدومیت عنوان کردند این دلیل منطقی بود به نظرت؟

مصدومیت بخشی از کشتی است من هم زانو و کتفم مصدوم بود، هنوز هم رفع نشده چند روزی استراحت می کنم مصدومیت خوب می گردد. مسابقات جهانی تمام شد و باید برای آینده کوشش کرد، امیدوارم محمدرضا در مسابقات جهانی امیدها مدال خوشرنگی بگیرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 351

به "مدال برنز اصلا برایم جذاب نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدال برنز اصلا برایم جذاب نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید